Beantwoord

Belpakket niet gekregen maar wel betaald

  • 14 December 2019
  • 6 reacties
  • 164 keer bekeken

"Ik heb mijn prepaid belpakket niet gekregen maar wel betaald!! Word dit nog opgeladen of ben ik gewoon mijn geld kwijt :-(

icon

Beste antwoord door Susan_ 15 December 2019, 13:02

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @mvanegtenh 

Dit is erg vervelend dat jou beltegoed er niet is bijgeschreven. Heb je inmiddels het beltegoed erbij? Omdat je dit bericht  6 uur geleden hebt geplaatst, en hoe heb je je beltegoed opgewaardeerd? Met een beltegoedkaart uit een winkel, of via de app? 

Nee, het is nog steeds niet bijgeschreven, het was een pakket van 4.99 voor 60 min. Heb het via de website gedaan.

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @mvanegtenh, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik zag dat je jouw 06-nummer al had toegevoegd. Dit 06-nummer heeft al een Instap belbundel (voor € 4,99) vanaf 23 november actief staan. Gaat het om die bundel? Want volgens mijn systeem is die actief én maak je hier gebruik van. Kan je eens in MijnKPN of de KPN prepaid app terugkijken of je hem hier ziet?

Reputatie 7
Badge +21

@mvanegtenh, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog naar moet kijken voor je?

Ik heb het pakket niet bijgeschreven gelregen maar wel betaald.Ik had verwacht dat het nu wel bijgescgreven zou zijn, Ik heb het 14 decmber al betaald, maar het is niet bijgeschreven :-(

Reputatie 7
Badge +21

@mvanegtenh, er stond een bundel aan tot en met 24 december. Hebben we het dan niet over dezelfde bundel? Ik zie nu niks actief staan, maar ik zie ook geen € 4,99 die afgeschreven is de afgelopen tijd, behalve de belbundel die geldig was van 24 november tot en met 24 december.

Reageer