Beantwoord

Beltegoed 2x niet overgemaakt. 25 en 7,50 euro.

  • 18 december 2017
  • 1 reactie
  • 127 keer bekeken

Op zondagmiddag 17 december 2017 – 15:25 uur – 25 euro afgeschreven. Vinden we niet terug in het prepaid beltegoed !!!
18-12-2017 Naam: Stichting Derdengelden Liquix
Omschrijving: F03103633752
Tegenrekening
NL19RABO0313885990
Mutatiesoort
Internet bankieren (GT)
Mededelingen
Naam: Stichting Derdengelden Liquix
Omschrijving: F03103633752
0020001774988445 Mobiel nummer
***KPN
IBAN: NL19RABO0313885990
Kenmerk: 17-12-2017 15:25 0020001774988445

06 – 57618029 t.n.v. G. van der Goot-Osinga te Bolsward.
Daarom vanmorgen maandagmorgen 18 december 2017 te 11.22 uur opnieuw een overschrijving gedaan. 20 euro. Dit staat wel op het prepaid beltegoed.
18-12-2017 Naam: Stichting Derdengelden Liquix
Omschrijving: F03103635008
Tegenrekening
NL19RABO0313885990
Mutatiesoort
Internet bankieren (GT)
Mededelingen
Naam: Stichting Derdengelden Liquix
Omschrijving: F03103635008
0020001775868148 Mobiel nummer
****KPN
IBAN: NL19RABO0313885990
Kenmerk: 18-12-2017 11:22 0020001775868148
Dit is een reservering

Ook 7,50 euro gratis prepaid beltegoed aangevraagd KPN Promotie.nl.
Is ook niet bijgeboekt.
Eigenlijk denken wij dat wij nog recht hebben op 32,50 euro prepaid beltegoed. Kan dit bij de 20 euro prepaid beltegoed worden bijgeschreven op nr. ****.

Admin: telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Natasja_1 19 december 2017, 19:10

Ha @siemen45, welkom op ons Forum! Ik kan me goed voorstellen dat je wilt weten wat er precies met het tegoed is gebeurd. Ik zie dat er €25,00 is bijgeschreven op 17 december en €20,00 op 18 december. Echter, de eerste opwaardering van 25 euro is op 18-12-2017 07:47:13 verbruikt aan mobiele data. Wellicht dat 'mobiele data' aan heeft gestaan, terwijl je op de WiFi zat? Het is namelijk vrijwel in 1 keer verbruikt, wat soms kan duiden op een update die wordt uitgevoerd via de mobiele verbinding. Op dit moment staat er nog €19,99 'gewoon' tegoed op en €7,41 bonustegoed. Deze bundel is wel succesvol geactiveerd, maar het saldo hiervan is alleen opvraagbaar via *107#. Als je hier nog vragen over hebt, stel ze gerust 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Ha @siemen45, welkom op ons Forum! Ik kan me goed voorstellen dat je wilt weten wat er precies met het tegoed is gebeurd. Ik zie dat er €25,00 is bijgeschreven op 17 december en €20,00 op 18 december. Echter, de eerste opwaardering van 25 euro is op 18-12-2017 07:47:13 verbruikt aan mobiele data. Wellicht dat 'mobiele data' aan heeft gestaan, terwijl je op de WiFi zat? Het is namelijk vrijwel in 1 keer verbruikt, wat soms kan duiden op een update die wordt uitgevoerd via de mobiele verbinding. Op dit moment staat er nog €19,99 'gewoon' tegoed op en €7,41 bonustegoed. Deze bundel is wel succesvol geactiveerd, maar het saldo hiervan is alleen opvraagbaar via *107#. Als je hier nog vragen over hebt, stel ze gerust 🙂

Reageer