Beantwoord

Beltegoed

  • 14 March 2020
  • 3 reacties
  • 136 keer bekeken

Wanneer ontvang ik mijn nieuwe beltegoed??

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 March 2020, 16:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Perer 

Gaat het om het ontvangen van het extra beltegoed? 

Daarvoor moet je drie stappen uitvoeren. Heb je die allemaal gedaan?

(zie pagina Extra tegoed aanvragen voor details)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed  

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woord hier klikken en een formulier invullen.

Tot slot - Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.

Reputatie 7
Badge +17

@Perer Welkom op ons Forum! Ook bedankt voor je vraag:smile:. Noordzee heeft je al voorzien van het juiste antwoord. Kan je hiermee uit de voeten? Laat het maar weten als we in deze nog iets voor je kunnen betekenen. :hugging:

Reputatie 7
Badge +17

@Perer We hebben helaas niets meer van je gehoord. is het ondertussen met de tips van Noordzee gelukt om het bonustegoed te ontvangen? 
Het kon natuurlijk ook zijn dat je het had over je abonnement. Als dit zo is, iedereen krijgt de 1e van de maand de nieuwe bundel.

Laat het maar weten als we je nog kunnen helpen.

Reageer