Beantwoord

Beltegoed € 7,50 nog steeds niet onvangen

• 5 oktober 2015
  • 8 reacties
  • 240 keer bekeken

Afgelopen donderdag heb ik mijn nieuwe pre-paid met onbeperkt internet geactiveerd. Ivm de gratis € 7,50 beltegoed ook geregistreerd. Na check van mijn tegoed was deze nog niet bijgeschreven, dus donderdagavond gebeld. Het zou binnen 24 uur er op staan.

Nu bijna 4 dagen later is het tegoed nog niet bijgeschreven. Moet ik nog een extra handeling verrichten om aan dat tegoed te kunnen komen?

icon

Beste antwoord door Marcia_ 23 oktober 2015, 20:46

Het was inderdaad nog niet toegevoegd! Daarom heb ik dat bij dezen alsnog gedaan. Je vindt het tegoed onder *107#. Kan ik verder nog iets voor je doen?

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo ,

Welkom! Goed om te lezen dat je het extra tegoed direct hebt aangevraagd! Je hebt je simkaart wel eerst geactiveerd door een keer te bellen? Als je daarna het tegoed hebt aangevraagd, dan moet dit binnen ongeveer een week bijgeschreven zijn. Let je er wel op dat je dit niet op kunt vragen via *101#? Je dient hiervoor namelijk *107# te kiezen. Mocht je na een week nog geen tegoed hebben ontvangen, stuur me dan even in een privébericht je 06-nummer en simkaartnummer. Dan controleer ik of alles goed gaat!

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Bizonkid,

Heb je het tegoed inmiddels ontvangen? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me gerust weten. 

Hallo, het tegoed is nog niet bijgeschreven, volgens MijnKPN is mijn huidig tegoed € 0,00.

Ik heb afgelopen vrijdag mijn simkaart geactiveerd door een keer te bellen. Is hierna nog een andere actie nodig?

Reputatie 7
Badge +28
Je kunt de aanvraag voor het extra tegoed pas doen als je de kaart hebt geactiveerd, dus als je dat vrijdag hebt gedaan, adviseer ik je om nu even opnieuw het extra tegoed aan te vragen. Dan ga ik er vanuit dat het gewoon binnen een week bijgeschreven staat. 

Dank, ik heb de stappen gevolgd. Afwachten nu maar of het daadwerkelijk wordt bijgeschreven.

Ik heb hier geen goed gevoel bij, het tegoed is nu na een week nog steeds niet bijgeschreven.

Is na te kijken of het tegoed onderweg is?

Reputatie 7
Badge +28
Zeker! Ik stuur je een privébericht, waar je op kunt reageren. Zodra ik je gegevens heb, zal ik voor je nakijken wat er aan de hand is! 

Reputatie 7
Badge +28
Het was inderdaad nog niet toegevoegd! Daarom heb ik dat bij dezen alsnog gedaan. Je vindt het tegoed onder *107#. Kan ik verder nog iets voor je doen?

Reageer