Vraag

Beltegoed - 7,50 tegoed niet ontvangen

• 27 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 63 keer bekeken

Voor mijn zoontje heb ik een nieuwe simkaart in zijn telefoon gezet en zijn nummer gekoppeld aan mijn mijn kpn account. Daarna verschillende keren geprobeerd om de € 7,50 gratis beltegoed er op te krijgen masr helaas lukt dit niet. Als ik *207# opvraag staat er dat hij nog € 7.46 te goed heeft. Hoe kan dat en wat doe ik evt fout om de € 7,50 te krijgen.

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking

6 reacties

Goedemorgen
Ik bedoel idd *107#. Als ik nu het beltegoed opvraag staat er nog maar € 5,07 op. Hij heeft nog nooit gebeld en mobiel Internet staat uit.
Groet A. Douma
Vind ik erg vreemd omdat hij de telefoon niet mee naar buiten heeft gehad en in huis hebben we altijd wifi.
In de mijn kpn app staat zijn beltegoed nog steeds op € 2,50. Wordt dit nog aangevuld met het resterende aantal euro's die hij nog te goed heeft.
Groet A. Douma
Reputatie 7
Badge +10
Ha @siando, welkom op het Forum! Bedoel je toevallig *107# in plaats van *207# ? Die eerste toetsencombinatie is namelijk juist en geeft het extra tegoed van €7,50 weer als de registratie succesvol voltooid is 🙂 Als je met *107# nog steeds geen extra tegoed te zien krijgt, hoor ik het graag van je!
Reputatie 7
Badge +10
@siando, zou je kunnen reageren op mijn privébericht ? Ik ga dan nakijken waar het tegoed voor is gebruikt.
Reputatie 7
Badge +10
@siando, zou je kunnen reageren op mijn privébericht ? Ik ga dan nakijken waar het tegoed voor is gebruikt.
Bedankt voor je reactie @siando. Het bonustegoed staat er goed op, maar het is in de periode van 27-31 oktober gebruikt voor mobiele data. Vanaf 1 november zie ik geen mobiel dataverbruik meer, dus sindsdien staat het goed uit 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Vind ik erg vreemd omdat hij de telefoon niet mee naar buiten heeft gehad en in huis hebben we altijd wifi.
In de mijn kpn app staat zijn beltegoed nog steeds op € 2,50. Wordt dit nog aangevuld met het resterende aantal euro's die hij nog te goed heeft.
Groet A. Douma

Het kan voorkomen dat er een korte onderbreking is in het WiFi-signaal en dat het daardoor over gaat op mobiele data. Je zou ervoor kunnen kiezen om de optie 'mobiele data' altijd thuis uit te zetten. Het bonustegoed is niet zichtbaar in de MijnKPN app, maar enkel opvraagbaar via *107#. Vandaar dat dit ontbreekt in de app 🙂

Reageer