Beantwoord

Beltegoed afgeschreven maar niet bijgeschreven

  • 30 April 2019
  • 3 reacties
  • 903 keer bekeken

Badge
zaterdag 27 april beltegoed aangevraagd wel betaald maar tot heden 30 april niet bijgeschreven

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 3 May 2019, 09:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @leblancj, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je meer dan 3 dagen moet wachten op je beltegoed! Ik zou begrijpen dat er enige vertraging in zit vanwege de feestdagen, maar zoveel lijkt me niet in orde. Ik zoek het graag voor je uit, maar heb nog geen gegevens van je. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, 06-nummer en willen aangeven op welke manier je hebt opgewaardeerd, en met hoeveel euro? Geef even een seintje wanneer je de gegevens hebt ingevuld, dan help ik je graag verder!
Badge
27.4 beltegoed aangevraagd €20,- voor 06****** geen reactie gehad dus 29.4 weer. nu wel goedgegaan

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
Reputatie 7
Badge +21
@leblancj, ik zie in het systeem inderdaad dat je op 27 én 29 april € 20,00 hebt opgewaardeerd. Het is ook 2 keer afgeschreven? Daarnaast zie ik dat het op 27 april wel binnen een minuut is bijgeschreven, maar ook direct is opgemaakt aan data. Als je internet op je prepaid simkaart gebruikt, kan het heel snel gaan als je geen bundel hebt voor internet. Ook nu zie ik dat er alweer wat tegoed is opgemaakt aan data, misschien wel onbewust!

Dus het is bijgeschreven, maar ook direct opgemaakt. Wil je voorkomen dat het opgaat aan internet, schaf dan een bundel aan of zet mobiele data uit op je toestel.

Reageer