Beantwoord

Beltegoed betaald maar niets gekregen

• 11 september 2017
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Zojuist via de KPN site zelf beltegoed gekocht en betaald. Het geld is afgeschreven maar ik heb geen sms gekregen dat ik een nieuw saldo heb noch is mijn saldo hoger geworden.
icon

Beste antwoord door Jiske_ 15 september 2017, 09:09

Welkom op het forum @MikeHamers. Dat gaat niet helemaal goed zo te lezen. Ik wil graag kijken waarom je beltegoed niet is bijgeschreven. Daarvoor heb ik gegevens nodig, kan je reageren op mijn privébericht?

Hey Mike, ik heb nog geen bericht van je mogen ontvangen. Ik ga er dan ook vanuit dat je beltegoed wel is bijgeschreven. Zo niet, laat het me weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +5
Welkom op het forum @MikeHamers. Dat gaat niet helemaal goed zo te lezen. Ik wil graag kijken waarom je beltegoed niet is bijgeschreven. Daarvoor heb ik gegevens nodig, kan je reageren op mijn privébericht?
Badge +5

Hey Mike, ik heb nog geen bericht van je mogen ontvangen. Ik ga er dan ook vanuit dat je beltegoed wel is bijgeschreven. Zo niet, laat het me weten!

Reageer