Beantwoord

Beltegoed gebruikt maar niks gedaan

  • 27 October 2019
  • 3 reacties
  • 125 keer bekeken

Mijn moeder heeft vanochtend 15euro bijgeschreven. Niet gebruikt, en toch 14cent verdwenen.

Hoe kan dit

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 30 October 2019, 11:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Staat er iets van internet aan? 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @ANDREA1975, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat er niks mee gedaan is maar er tĂ³ch tegoed is verbruikt, kan het inderdaad goed zijn dat internet aan staat en er MB's verbruikt zijn. Dit kan je controleren door bij instellingen > mobiel netwerk te controleren of dit ingeschakeld staat. Staat dat ingeschakeld? Dan maakt het toestel een internetverbinding wanneer er geen WiFi beschikbaar is. Dit gaat direct van het tegoed af. Wil je wel internet blijven gebruiken als er geen WiFi beschikbaar is, dan kan je dit bij prepaid het beste doen via een bundel. Alle bundels en hoe je deze kan aanvragen, kan je vinden op onze website!

Mocht je er niet achter kunnen komen waar het tegoed nou aan verbruikt is, dan kijk ik het graag na. Zou je in dat geval je Forum profiel willen voorzien van het 06-nummer?

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@ANDREA1975, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of het je duidelijk is geworden of dat je hier nog meer informatie over wil?

Reageer