Beantwoord

beltegoed geldigheid

  • 24 June 2019
  • 7 reacties
  • 1669 keer bekeken

bij telfort kon ik op mijn ouderwetse nokia zien hoelang beltegoed geldig was via *100#
hoe moet dat zonder app?
icon

Beste antwoord door PeterG 24 June 2019, 23:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Bij kpn blijft tegoed geldig zolang het toestel maar steeds binnen een half jaar na elk gebruik wordt gebruikt om
  • zelf een actieve verbinding te maken
  • een sms te verzenden
  • gebruik van 4G internet te maken
  • op te waarderen
Ik neem toch aan dat dat ook geldt voor de nummers die van telfort afkomstig zijn. Was dat bij telfort niet ook al zo?
[quote user="ger::s::O'beek"]bij telfort kon ik op mijn ouderwetse nokia zien hoelang beltegoed geldig was via *100#
hoe moet dat zonder app?

@ger O'beek
Dit gaat niet op deze manier bij KPN, maar er is een alternatief.

Je maakt op de computer/tablet een account op Mijn KPN. Daarna registreer je je 06 (op tabblad producten) bij mobiel & Prepaid.

Wanneer je dat gedaan hebt kun je via een sms:
SALDO naar 1266 je tegoed opvragen.

Je krijgt dan van KPN een sms terug met je saldo en de datum tot wanneer je tegoed geldig is, en dat werkt ook op jouw telefoon.
Anders zul je in je telefoon het logboek moeten raadplegen, laatste telefoontje/sms.
Oh ja, je kan ook *101# gebruiken bij KPN voor je tegoed. Honderd en één dus.
Reputatie 7
Badge +25
Hi @ger O'beek. Ik denk dat het korte antwoord van Peter het beste is. *101# zou moeten werken.
Reputatie 7
Badge +25
We hebben niets meer van je gehoord @ger O'beek dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
@Paul_ ik begrijp dat er een reactie als beste antwoord gekozen moet worden omwille van het systeem van het forum.

Maar hoeveelheid en hoelang het beltegoed geldig is is alleen mogelijk via SMS in deze situatie.
SALDO naar 1266.
De website vermeldt niet dat je dan ook de uiterlijke opwaardeer datum waar het vermoedelijk omgaat krijgt te zien.

Je kunt je tegoed via je mobiele telefoon op 2 manieren opvragen:
  1. Sms gratis het woord 'SALDO' naar 1266 en ontvang een gratis sms'je met al je tegoeden.
  2. Bel *101# voor je beltegoed of *107# voor je extra tegoed. Binnen enkele seconden zie je hoeveel prepaidtegoed je nog hebt
En je kan/moet nu KPN app gebruiken.