Beltegoed KWIJT

• 16 juni 2015
  • 2 reacties
  • 593 keer bekeken

Hallo allemaal ,

Ik heb al 15 JAAR een simkaart van Hi prepaid. Ik heb nooit problemen mee gehad.

sinds 01-06-2015 is Hi KPN gewoorden en in de korte tijd heb ik probleem met mijn beltegoed , dat elke keer kwijt is zonder te weten.

Vorige week heb ik 10 euro opgewaardeerd, toevallig zag ik vandaag 5 Euro kwijt zonder gebruik.

Net heb ik weer 10 Euro opgewaardeerd, na opwaarderen alweer 7,50 euro gelijk kwijt , zonder te weten of bundels te bestellen.

Kan iemand mij helpen met deze probleem????

Met vriedelijke groeten.

Wardak.

2 reacties

Bij mij is precies hetzelfde gebeurd. 

Ik heb vandaag 10 euro beltegoed opgewaardeerd. Voor ik opwaardeerde had ik nog iets meer dan 6 euro. Direct nadat ik heb opgewaardeerd heb ik mijn beltegoed opgevraagd en tot mijn verbazing was er nog maar 9,19 beltegoed over in plaats van 16. Ik had toen nog geen internetbundel besteld en mijn internetverbinding had ik uitgeschakeld dus daar kan het niet aan liggen. 

Ik had eerst ook hi prepaid en heb daar ook nooit problemen mee gehad. 

Ik hoop dat iemand van kpn ons hierbij kan helpen,

Met vriendelijke groeten,

Denise

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Wardak,

Welkom op het forum! Wat jammer te horen dat je problemen ondervindt met het opwaarderen. We zien op het moment dat dit bij meerdere klanten voorkomt en we werken eraan om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Zie ook dit topic voor meer informatie! Je krijgt in ieder geval het missende beltegoed zo snel mogelijk terug :)

Denise, ik zag dat in jouw andere topic de link ook al gedeeld was 🙂 Voor jou geldt hetzelfde, ook jij krijgt het missende tegoed zo snel mogelijk bijgeschreven.

Hartelijke groet,

Erik

Reageer