Beantwoord

Beltegoed na registratie nog niet ontvangen


Goede avond, Ik lees gelukkig maar tevens helaas dat ik niet de enige ben die het niet voor elkaar krijgt de € 7,50 beltegoed door registratie opgewaardeerd te krijgen. Heb mi alle stappen correct doorlopen. Aub hulp

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 10 januari 2019, 13:21

Hallo @van Stratum . Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je hebt je gegevens al ingevuld op je Forum Profiel en daarmee kan ik inderdaad zien dat het extra tegoed er nog niet op staat. Waar loop je precies tegenaan?

Je vraagt dit aan in MijnKPN, door te klikken op 'eenmalig gratis extra tegoed aanvragen.' Hier vul je gegevens in en dan zou het één en ander verwerkt moeten worden.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @van Stratum . Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je hebt je gegevens al ingevuld op je Forum Profiel en daarmee kan ik inderdaad zien dat het extra tegoed er nog niet op staat. Waar loop je precies tegenaan?

Je vraagt dit aan in MijnKPN, door te klikken op 'eenmalig gratis extra tegoed aanvragen.' Hier vul je gegevens in en dan zou het één en ander verwerkt moeten worden.
Hallo @Bart_ Bedankt. Het is me nu gelukt maar jullie communicatie behoeft dringend verbetering. In eerste instantie de communicatie inzake het activeren van het beltegoed en tweede kreeg ik 'eenmalig gratis extra tegoed aanvragen.' pas gevonden via: "Producten>>>Prepaid>>>eenmalig gratis extra tegoed aanvragen.

Reageer