Beantwoord

Beltegoed naar verkeerd nummer

  • 17 September 2019
  • 4 reacties
  • 280 keer bekeken

Hallo vandaag het beltegoed via prepaid geprobeerd op te waarderen.
Nu kwam ik er niet achter dat ik een verkeerd eindnummer ingevuld heb. Dus het mobiele nummer klopt niet. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Susan_ 17 September 2019, 19:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @SylviMoermLabree , probeer het nog eens met het goede nummer, als dat lukt is het klaar.
Als dat niet lukt was het verkeerde nummer toevallig ook een prepaidnummer die nu jouw beltegoed erbij heeft gekregen en zul je zelf een nieuw opwaardeertegoed moeten aanschaffen.
Reputatie 7
Badge +21
…. en dan is er iemand in Nederland, die niet begrijpt waar dat tegoed vandaan komt …. 😁
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @SylviMoermLabree, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ai, dat is erg zonde! Maar, zoals hierboven al gezegd wordt, het kan zijn dat het niet goed is gegaan omdat het 06-nummer geen prepaid nummer van KPN is. Op welke manier heb je de opwaardering gedaan? Indien via een code die je in de winkel koopt, dan kan je het nogmaals proberen. Heb je het gekocht waarbij je internetbankieren bij nodig is, dan ben ik benieuwd of het ook afgeschreven is.

In ieder geval ontvang ik graag je 06-nummer, indien ik natuurlijk nog kan helpen hierin. Deze kan je toevoegen aan jouw Forum profiel bij klantnummer mobiel!
Reputatie 7
Badge +21
@SylviMoermLabree , ik heb helaas geen reactie meer gezien. Is het nog gelukt om op te waarderen met het juiste nummer?