Beantwoord

beltegoed niet gehad of ....

  • 11 February 2019
  • 2 reacties
  • 176 keer bekeken

Badge
[h4]Ik heb de telefoon kpn prepaid net opgewaardeerd ...ik log in op mijnkpn enige wat ik zie is Huidige tegoed € 5,59 mijn zoon heeft altijd 10 euro nodig en koopt dan voor 8,99 Onbeperkt Online ....nu heeft hij dit niet kunnen doen omdat het beltegoed geen 10€ of meer is maar 5,59.[/h4]
Bewijs van overboeken heb ik mocht dit een vraag zijn .
Graag iemand die dit even kan uitzoeken en rechtzetten.
zijn 06 op een forum/internet zetten lijkt me niet handig.🤔Wat wel voor een communicatie bedrijf normaal zou zijn is een e-mail adres maar ik las hier al dat dit al 2 jaar niet gebruikt werd is dit niet wat ouderwets een bedrijf zonder e-mail....
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 February 2019, 16:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @MaXnl, welkom en goed dat je je forumprofiel aangevuld hebt! Ik heb uit coulance opgewaardeerd met 10 euro en een Onbeperkt Online bundel aangezet. Het tegoed was namelijk al volledig verbruikt aan mobiel internet. Het is belangrijk dat je zoon óf zijn internet uitzet óf verbindt met wifi als hij de volgende keer weer opwaardeert en een bundel aanschaft. Anders heb je kans dat je telefoon op de achtergrond data verbruikt en je beltegoed opslurpt. Voor nu is het in ieder geval geregeld!
Reputatie 7
Badge +30
Ohja! Je kunt alle contactmogelijkheden op de website vinden: https://www.kpn.com/service.htm. Je kunt met ons bellen, chatten, Facebooken, Twitteren en forummen! Via e-mail is de minst handige optie voor ons allemaal: het duurt langer en er is niemand anders die eventueel het antwoord op je vraag weet. Daarom hebben we er al een tijd geleden voor gekozen om dat niet meer aan te bieden.