Beantwoord

Beltegoed niet ontvangen

  • 11 February 2020
  • 10 reacties
  • 341 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Ik heb gisteravond het beltegoed opgewaardeerd, maar heb het nog niet ontvangen. het is wel direct afgeschreven van de rekening.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 21 February 2020, 20:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @VlinderK1, welkom! Staat het tegoed er inmiddels op? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer? Met welk bedrag heb je opgewaardeerd en op welke manier heb je dat gedaan?

Reputatie 7
Badge +28

@VlinderK1 

Dat beltegoed zou vrij snel zichtbaar moeten zijn. 

Je kan dit extra beltegoed alleen niet opvragen via *101#, dit kan via *107# (al het extra tegoed is hier zichtbaar). Of als je jouw saldo opvraagt door SALDO te sms'en naar 1266. Wil je dit even proberen om te kijken of het nu dan wel bij jou zichtbaar is?

Helaas nog steeds niet ontvangen. Ik heb in een chat met medewerker de pre paid app erop gezet en ik moest het even tijd geven. Dit was Dinsdag. Ik zal mijn profiel even aanvullen Marcia, dan graag nogmaals jullie aandacht hiervoor. Het opwaarderen is via de website gegaan. Dat was op Maandag avond.

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie de betaling ook niet terug in mijn systeem, dus dat is wel een beetje zorgelijk.. Om welk bedrag ging het? En welk rekeningnummer staat er bij de afschrijving? Daarmee bedoel ik die van ons en niet die van jou :-).

 

Het betrof een bedrag van €10. De tegenrekening die er bij staat is NL** INGB 0000 **** **

Ik kan eventueel een betaalbewijs mailen. Heb deze als pdf opgeslagen.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

10-02-2020 21:24*************** dit is de transactie referentie. Ik weet niet of je daar nog iets aan hebt,

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +30

Dat is inderdaad het juiste rekeningnummer! Fijn dat je de referentie erbij vermeld. Ik ga het meteen uit laten zoeken en hou je op de hoogte hiervan!

Is er inmiddels al meer bekend. Vind het wel erg lang duren en een moeizaam verhaal worden. 

Reputatie 7
Badge +30

Je krijgt zelf bericht als er meer bekend is! Ik kan er niets anders van maken, ben ik bang :-(.

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb begrepen dat inmiddels duidelijk is dat per abuis het verkeerde telefoonnummer opgewaardeerd is. Heel spijtig! Mocht ik in de toekomst nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?