Beantwoord

Beltegoed niet opgewaardeerd na betaling

  • 25 February 2019
  • 7 reacties
  • 198 keer bekeken

Hey,
ik heb gisteren mijn beltegoed 10,- opgewaardeerd. Dat geld is ook meteen van Mn rekening afgeschreven maar mijn beltegoed is nog steeds niet verhoogd. Is dat misschien een foutje?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 4 March 2019, 14:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi N.H_0, welkom! Het is mogelijk dat dit een foutje is. Dat kijk ik graag voor je na, en herstel dit als het inderdaad zo is. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Bij klantnummer mobiel mag je het 06-nummer invullen én het simkaartnummer ook graag.
Hoi N.H_0, welkom! Het is mogelijk dat dit een foutje is. Dat kijk ik graag voor je na, en herstel dit als het inderdaad zo is. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Bij klantnummer mobiel mag je het 06-nummer invullen én het simkaartnummer ook graag.
Hey dankjewel voor de reactie, ik heb alles ingevuld, mijn sim nr staat alleen bij opmerkingen.
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor de gegevens! Ik heb gekeken en ik zie de opwaardering inderdaad niet terug. Dit jaar zie ik alleen op 3 en 18 januari een opwaardering. Hoe heb je opgewaardeerd? Ik neem aan, gebaseerd op hoe je beschrijft, dat het online gebeurt is? Kun je me een screenshot sturen van de afschrijving? Je krijgt een privébericht van me met een mailadres waar je het heen kunt sturen. Dan ga ik de opwaardering hier voor je regelen.
Reputatie 7
Badge +30
Mail ontvangen, N.H! Ik ga er vandaag mee aan de slag. Wat we gaan doen is of zorgen dat je de betaling terugkrijgt, of het tegoed alsnog toevoegen. Dat hangt er even vanaf op welk punt het is misgegaan. Ik kom er zo snel mogelijk op terug!
Reputatie 7
Badge +30
Het blijkt dat in het betalingssysteem jouw betaling geannuleerd is. Dat wijst er dan op dat je het geld terug gaat krijgen. Om daar duidelijkheid over te krijgen heb ik een achterliggende afdeling aangestuurd om dit na te kijken. Zij nemen contact met je op hiervoor.
Het blijkt dat in het betalingssysteem jouw betaling geannuleerd is. Dat wijst er dan op dat je het geld terug gaat krijgen. Om daar duidelijkheid over te krijgen heb ik een achterliggende afdeling aangestuurd om dit na te kijken. Zij nemen contact met je op hiervoor.
Ik zie dat het gelukt is!
hartelijk dank!
Reputatie 7
Badge +30
Mooi, fijn dat het weer in orde is. Ik zie het hier nu ook weer goed staan 🙂