Beantwoord

Beltegoed niet overgeschreven op nieuwe simkaart

  • 18 January 2022
  • 6 reacties
  • 112 keer bekeken

Ik kocht een nieuwe prepaid simkaart, hier online. Alles ging prima en tot ik zag dat mijn beltegoed van mijn oude kaart niet overgeschreven was op mijn nieuwe kaart. De kosten van de nieuwe hebben ze natuurlijk wel ingehouden maar de rest overschrijven ho maar.

Daar stond nog bijna €20 op. Hoe kan dit opgelost worden. Zeer vervelend.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 21 January 2022, 18:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Welkom op het forum @Knuppeltje, via welke pagina had je de nieuwe simkaart precies aangevraagd? Zou je dat kunnen vertellen en daarnaast het bewuste 06-nummer en het nieuwe simkaartnummer op je forumprofiel kunnen toevoegen?

Bij welk hoofdje vul ik het simkaartnummer en mobiele nummer 

Reputatie 7

Je kunt het 06-nummer invullen bij 'Klantnummer (mobiel)’ en het simkaartnummer bij 'Persoonlijke opmerkingen’. Het kan op zich ook bij andere vakjes, zo lang je het maar invult bij een vakje waar Privé bij staat, die zijn alleen voor jou en mij (en mijn collega's) te zien, op die manier blijven je gegevens verborgen voor anderen.

Ik heb het ingevuld. Eerst de nieuwe simkaart die ik hier gekocht heb bij mijnkpn en daarna heb ik de oude ingevuld , dat was al zo'n 20 jaar oud van een kpn swing of zo iets. Het gratis beltegoed heb ik inmiddels ook al aangevraagd en gekregen. Ik hoop dat U me kunt helpen

Reputatie 7

Dank je voor de gegevens @Knuppeltje, ik heb daarmee voor je kunnen kijken. Zo te zien was er na het aanvragen van de nieuwe simkaart nog 16,43 euro aan tegoed op het kaartje. Dat is ook overgeschreven naar het nieuwe kaartje, maar is zo te zien op de dag van het vervangen opgegaan aan datagebruik. 

Ok dank je wel. Nu weet ik waar ik op moet letten.