Beantwoord

Beltegoed niet terug te vinden?

• 20 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Dacht ik de enigste te zijn maar zie nu dat er meer mensen mopperen omdat hun beltegoed verdwijnt. Hetzij dan wel geen dikke bedragen, maar ik vind dat wel heel ergerlijk.
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 augustus 2018, 13:31

Goedemiddag Harmina, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Dat het beltegoed opeens weg is, is natuurlijk niet de bedoeling! Ik kijk graag met je mee waar dit aan opgaat. Kan je aangeven in welk toestel het prepaid simkaartje gebruikt wordt? Ik zou in ieder geval willen aanraden om te controleren of je het mobiele netwerk aan hebt staan op het moment dat je geen WiFi hebt. En of je een Prepaid Bundel voor Internet hebt geactiveerd, want zonder bundel gaat het tegoed snel op aan internet.

Om het een en ander te controleren in ons systeem heb ik in ieder geval het 06-nummer nodig. Zou je deze willen toevoegen aan jouw Forum profiel zodat ik je verder kan helpen?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Harmina, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Dat het beltegoed opeens weg is, is natuurlijk niet de bedoeling! Ik kijk graag met je mee waar dit aan opgaat. Kan je aangeven in welk toestel het prepaid simkaartje gebruikt wordt? Ik zou in ieder geval willen aanraden om te controleren of je het mobiele netwerk aan hebt staan op het moment dat je geen WiFi hebt. En of je een Prepaid Bundel voor Internet hebt geactiveerd, want zonder bundel gaat het tegoed snel op aan internet.

Om het een en ander te controleren in ons systeem heb ik in ieder geval het 06-nummer nodig. Zou je deze willen toevoegen aan jouw Forum profiel zodat ik je verder kan helpen?
Reputatie 7
Badge +21
@Harmina, ik heb geen reactie meer ontvangen. Heb je inmiddels kunnen achterhalen waar het tegoed aan opgegaan is? Anders help ik je graag nog verder!

Reageer