Beantwoord

Beltegoed nog niet toegevoegd

  • 10 juli 2019
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb net via internet bankieren mijn beltegoed betaald maar niet ontvangen? Hoe kunne we dit oplossen ?

Mvg,
Vijdan abis
icon

Beste antwoord door Susan_ 11 juli 2019, 11:58

Goedemorgen @Vchi, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat raar dat je het tegoed niet direct erbij geschreven hebt gekregen. Inmiddels is het een dag verder, is hier al verandering in gekomen? Zo niet, dan kijk ik het graag voor je na. Kan je aangeven of je hiervoor onze opwaardeerwebsite hebt gebruikt? En met welk bedrag je hebt opgewaardeerd?

Zou je tot slot je Forum profiel willen aanvullen met naam, 06-nummer en simkaartnummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Vchi, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat raar dat je het tegoed niet direct erbij geschreven hebt gekregen. Inmiddels is het een dag verder, is hier al verandering in gekomen? Zo niet, dan kijk ik het graag voor je na. Kan je aangeven of je hiervoor onze opwaardeerwebsite hebt gebruikt? En met welk bedrag je hebt opgewaardeerd?

Zou je tot slot je Forum profiel willen aanvullen met naam, 06-nummer en simkaartnummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Reputatie 7
Badge +21
@Vchi, ik zie helaas geen ingevuld Forum profiel. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen, of is het tegoed inmiddels toegevoegd?

Reageer