Beantwoord

Beltegoed op

  • 4 May 2019
  • 12 reacties
  • 324 keer bekeken

Mijn beltegoed is in 1 dag weg terwijl er niks is verbruik. Kunnen jullie nakijken hoe dit kan?
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 4 May 2019, 22:12

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Dat is vervelend @Daan25,

heb je toevallig mobielinternet aanstaan? 🤔
deze kun je uitzetten, want de telefoon zendt gewoon internetverkeer uit. Welke telefoon heb je?
DIt staat er, en mijn tegoed us weg. Dus niks verbruikt

Reputatie 7
Badge +22
@Daan25 zo te zien verbruikt jou mobiel internet. Bij instellingen kun je mobiele data (internet) uit zetten.
Reputatie 7
Badge +22
@Daan25 ik zie dat je een iPhone hebt, zo kun jij je mobiele data aan en uit kan zetten:



Zet die schuif op uit, en zal geen internet verbruiken terwijl ie op tafel ligt als je hem niet gebruikt.
Controleer ook even of WiFi assistent uit staat bij de instellingen. Anders neemt mobiel data het over bij zwakke WiFi.

https://www.iculture.nl/tips/wifi-assistentie-uitschakelen-iphone-ipad/
Reputatie 7
Badge +22
Controleer ook even of WiFi assistent uit staat bij de instellingen. Anders neemt mobiel data het over bij zwakke WiFi.

https://www.iculture.nl/tips/wifi-assistentie-uitschakelen-iphone-ipad/

@Dreekuh-53 dat gebeurd niet als die de mobiele data uit zet, dan werkt die WiFi assistent ook niet.
Ik zie nu pas je reactie @Dennis Schreve het was bedoeld als mogelijke verklaring voor wat er gebeurd was.😉🙂
Reputatie 7
Badge +22
Ik zie nu pas je reactie @Dennis Schreve het was bedoeld als mogelijke verklaring voor wat er gebeurd was.😉🙂
Geef niet hoor, het kan de beste overkomen,

@Daan25 is het inmiddels gelukt? 🤔
Zoals ik eerder heb gevraagd of jullie kunnen zien waar mijn beltegoed is gebleven?? Zoals op de foto te zien is, is het 26 april opgewaardeerd en er staat niets over het verbruik terwijl te tegoed weg is!! Hopelijk nu wel een passend antwoord.
Om na te kunnen gaan wat er gebeurd is kun je het beste kijken bij de instellingen van je telefoon en/of bij een datamonitor als je die geïnstalleerd hebt wat betreft data.

Wij zijn net als jij klant.😉🙂
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Daan25. Wat vervelend dat jouw beltegoed al na 1 dag weg is. Zou je je 06-nummer en simkaartnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik voor jou uitzoeken of ik dit kan achterhalen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer