Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

Beltegoed op door bellen met de Klantenservice, hoe kan dit?

Ik heb op11april contact gehad met kpn met mijn mobiel om een probleem op te lossen van mijn email dat is goed gelukt maar door dat gesprek is mijn hele beltegoed in een keer opgeraakt gebeld met het gratis nummer hoe kan dit?

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid van je topic.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Kijk eens bij de voorwaarden van je prepaid provider. Ik weet dat sommige providers inderdaad ook bij servicenummers de belminuten aftrekken. Komen de belminuten die je verbruikt hebt wel overeen?
(Je had wel met 0800-0402 gebeld, toch?)
Reputatie 6
Badge +16
Welkom Jose! Een 0800-nummer bellen is bij KPN prepaid in ieder geval gratis. Of dit bij andere providers hetzelfde is durf ik niet te zeggen. Als je prepaid bij KPN afneemt kan ik voor je nakijken waar het beltegoed aan op is geraakt. Reageer dan op mijn priv├ębericht. Als je prepaid bij een andere aanbieder afneemt kun je daar het best contact mee opnemen.
Reputatie 6
Badge +13
Voor Prepaid kun je ook naar "1200" bellen, i.p.v. 0800-04 02. Maar dan nog is het vreemd. Ook bel je met 0800, dan zal er geen "beltegoed" eraf moeten gaan. Heb je verder geen sms-diensten? Deze kun je uitzetten en controleren of je sms-diensten hebt: Payinfo

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)