Beantwoord

Beltegoed op na migratie Telfort naar KPN

  • 28 June 2019
  • 16 reacties
  • 811 keer bekeken

Van telfort naar kpn. In 2 dagen 17 euro beltegoed op. Deed ik normaal 1 jaar mee. Wat is hier aan de hand?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 2 July 2019, 08:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Van telfort naar kpn. In 2 dagen 17 euro beltegoed op. Deed ik normaal 1 jaar mee. Wat is hier aan de hand?
Standaard staat internet aan bij KPN dat is het verschil. Je moet nu 100% zeker zijn dat je smartphone geen ongewenste data verbinding maakt.
Reputatie 7
Van telfort naar kpn. In 2 dagen 17 euro beltegoed op. Deed ik normaal 1 jaar mee. Wat is hier aan de hand?
Zet de mobiele gegevens uit op jouw telefoon jouw beltegoed wordt nu verbrand doordat de apps op jouw telefoon vrolijk met Internet aan het babbelen zijn.
Dan hadden ze dat van tevoren toch wel even mogen melden. Ben er niet blij mee
Reputatie 7
Dan hadden ze dat van tevoren toch wel even mogen melden. Ben er niet blij mee
Dat kan ik volkomen begrijpen.
Reputatie 7
Badge +11
Hoi @Brigje oir

Misschien krijg je het wel vergoed , net als in dit topic zie
https://forum.kpn.com/prepaid-16/beltegoed-kwijt-naar-overgang-kpn-prepaid-475085
Dat hoort in het welkomst bericht* die je krijgt te worden gemeld.
Voor verdere vragen zie het verzamel topic

https://forum.kpn.com/prepaid-16/van-telfort-prepaid-naar-kpn-prepaid-474674

*Beste klant, welkom bij KPN! Vanaf nu bent u KPN Prepaid klant. Om dit te vieren staat er een gratis bel/sms- of internetbundel voor u klaar. Natuurlijk blijven uw beltegoed en opwaardeerbonnen van Telfort gewoon geldig. Bij KPN kunt u internetten zonder een internetbundel. Dit kost dan 15 cent per MB. Let op, wilt u geen internet gebruiken?
Zet dan internet uit in uw telefoon. Kijk voor meer informatie en de gratis bundel op www.kpn.com/welkombijprepaid Groet, KPN
Krijg nu 2 keer een bericht van kpn:
1 u kunt nu gebruik maken van kpn basis 2012 rate
2 u kunt nu gebruik maken van kpn bonus rate.
Kan iemand mij vertellen wat dit betekend?
Reputatie 7
Krijg nu 2 keer een bericht van kpn:
1 u kunt nu gebruik maken van kpn basis 2012 rate
2 u kunt nu gebruik maken van kpn bonus rate.
Kan iemand mij vertellen wat dit betekend?

Dat je nu klant van KPN bent en die hebben af en toe wat moeite met helder en duidelijk communiceren. 😉
Dit gaat toch niet meer extra geld kosten?
Reputatie 7
Badge +11
Ik denk dat het inhoud dat je nu gebruik kan maken van de bonus rate zie
https://www.kpn.com/service/mobiel/prepaid-opwaarderen/bonustariefplan.htm
Eigenlijk hadden we de moderatoren de post eerst moeten laten verplaatsen naar het main topic. Sorry @Paul_

Nu of topic een slechte repetitie is een goede uitvoering ik vrees met vreze wat er allemaal mis gaat als de mobiele abonnementen en de thuis internet klanten aan de beurt zijn.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Brigje oir, welkom! Het klopt helemaal wat hierboven gezegd wordt: je kunt bij KPN ook gebruik maken van mobiel internet zonder bundel. Dit staat ook op de website waarnaar in de sms wordt verwezen. Ik begrijp echter dat, als je de sms bijvoorbeeld later nog eens terugleest of geen tijd/zin/vul maar in hebt om de website zorgvuldig door te lezen, omdat je vertrouwt op het 'U hoeft verder niets te doen' uit de sms, je over het hoofd kan zien dat je het mobiele internet uit moet zetten.

Daarom wil ik je tegemoet komen in de kosten die je gemaakt hebt. Wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en evt. simkaartnummer en hier even laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Heb je nu wel een bundel genomen of het mobiele internet uitgezet?

Eigenlijk hadden we de moderatoren de post eerst moeten laten verplaatsen naar het main topic. Sorry @Paul_
Ik ben dan wel niet Paul, maar excuses aanvaard 😉.
Reputatie 7
Badge +30
@Brigje oir ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Doe je dat alsnog als ik iets voor je kan betekenen?
Moet ik daarvoor het forumprofiel invullen? Dat lukt me niet goed. Wel geprobeerd. Kan het ook op een andere manier? Gr.
Daar word gevraagt naar een foto? Ik kan alleen met facebook inloggen. Kpn id al heel vaak gedaan. Komt er telkens een foutmelding. Kan je me niet gewoon een mail sturen?
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Brigje oir, het privébericht naar mij was ook genoeg 🙂. Ik heb je 06-nummer nu opgeslagen in je profiel én 18,83 euro aan tegoed toegekend. Kan ik verder nog iets voor je doen?