Beantwoord

Beltegoed opwaarderen

  • 5 May 2020
  • 9 reacties
  • 178 keer bekeken

Hallo,

 

Laatst heb +-2 weken geleden heb ik via de kpn prepaid app via een automatische incasso beltegoed opgewaardeerd. Meestal gaat het geld er binnen 3 dagen af. Maar het is nu nog steeds niet van mij rekening af. Het beltegoed is wel bijgeschreven

 

Iemand enig idee hoe het kan?

 

 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 May 2020, 16:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @iekelautenbach , 

Dit begint toch wel op een foutje in jouw voordeel te lijken. 

Hou er wel rekening mee dat KPN dit ooit nog bij jou in rekening gaat brengen. Na vijf jaar is het verjaard, maar zolang gaat het vast niet duren.

Ja zeker. Ik hoop ook dat het er nog af gaat. Vond het een beetje vreemd. Normaal gesproken gaat het goed.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @iekelautenbach, welkom! Wat vreemd dat het zo lang duurt/geduurd heeft! Is het inmiddels wel afgeschreven? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je 06-nummer in je forumprofiel plaatsen? Dan kijk ik graag met je mee. 

Beste @iekelautenbach, welkom! Wat vreemd dat het zo lang duurt/geduurd heeft! Is het inmiddels wel afgeschreven? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je 06-nummer in je forumprofiel plaatsen? Dan kijk ik graag met je mee. 

 

Het is nog steeds niet afschreven. Heb meerdere malen gecheckt of ik er overheen heb gekeken.

als het goed is staat mijn telefoonnummer nu ergens op mijn forumprofiel.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Top, dankjewel! Je hebt er inderdaad niet overheen gekeken. Ik zie: payment is being processed. Oftewel: hij wordt nog verwerkt. Ik weet niet precies wat hier de reden van is en hoe lang het nog gaat duren, maar ik ga er dus vanuit dat dit nog afgeschreven gaat worden. Excuses voor de verwarring!

Heel erg bedankt, dan wacht ik dus rustig af!:ok_hand:

Reputatie 7
Badge +30

Yes! Mocht je nu toch ineens tegen problemen aanlopen met de volgende automatische incasso, laat het dan vooral even weten. Maar ik zie vooralsnog niets wat me zorgen baart!

Het is vandaag niet gelukt om op te waarderen. Er staat dat de vorige incasso is mislukt. Hey kan haast niet dat er niet genoeg geld op mijn rekening stond.
Wat kan ik doen?

 

Yes! Mocht je nu toch ineens tegen problemen aanlopen met de volgende automatische incasso, laat het dan vooral even weten. Maar ik zie vooralsnog niets wat me zorgen baart!

 

Reputatie 7
Badge +30

Hier baal ik van! Excuses voor het ongemak.. Wil je nogmaals je 06-nummer in je profiel zetten? Dan ga ik er direct voor je achteraan.