Beantwoord

Beltegoed overzetten op ander mobiel nummer

  • 26 March 2019
  • 3 reacties
  • 3800 keer bekeken

Is het mogelijk om het prepaid beltegoed van de ene KPN nummer naar ander KPN nummer over te zetten.
De reden is omdat een mobiel telefoonnummer van KPN is komen te vervallen

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door PeterG 27 March 2019, 08:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Henri, welkom op het Forum en bedankt voor je vraag!

Heel eerlijk gezegd, weet ik niet of dat mogelijk is. Dat zou ik voor je moeten navragen! Ook omdat je aangeeft dat het ene nummer niet meer actief is en vervallen is..

Om het een en ander na te kijken heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en beide 06-nummers? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan zoeken we het zo snel mogelijk uit 😉
Als een prepaid al helemaal 'uit de lucht' is is het tegoed daarbij ook vervallen.

Tegoed van de éne prepaid naar de andere kan ook niet. Dat bevestigt Vikash (KPN mod.) hier ook: https://forum.kpn.com/prepaid-16/overschrijven-prepaid-te-goed-470306

Alleen als je met hetzelfde nummer bij KPN overgaat van Prepaid naar Abonnement wordt het tegoed, tot max. € 300, vergoed.
Reputatie 7
Badge +21
@Henri van velsen, helaas. Het 1e nummer dat je hebt opgegeven is al inactief. Hier kunnen we dus niks meer mee doen, dit tegoed is niet meer bruikbaar ook niet voor een ander 06-nummer 😞

Reageer