Beantwoord

Beltegoed prepaid

  • 6 March 2020
  • 4 reacties
  • 87 keer bekeken

Ik heb 2 x mijn prepaid op gewaardeer maar er is maar 1 maal bij geschreven ik heb betaald via Ideal mijn telefnr is *** van KPN dat is niet de eerste maal 

 

Admin: nummer verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Susan_ 9 March 2020, 09:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Christhofer62, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Goed dat je je hier even meldt met jouw probleem. Want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je voor 2 keer beltegoed aanschaft en het maar één keer krijgt bijgeschreven. Wat ik nu zie op het 06-nummer is 1 opwaardering op 5 maart. Kan je aangeven met hoeveel je hebt opgewaardeerd (de 1e en 2e keer) en kan je een bewijs van betaling (zonder persoonlijke gegevens of iets dergelijks op de foto) sturen zodat we dit kunnen verifiëren? Ik zal je een privéberichtje sturen met het mailadres.
 

Reputatie 7
Badge +21

@Christhofer62, volgens mij heb ik nog niks ontvangen helaas. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?

Mijn telfnr is * ik heb 2 x 10 euro opgewaardeerd voor mijn prepaid van KPN en er is maar 1 x 10 euro overgemaakt naar KPN via Ideal zou graag willen weten wat er met mijn andere 10 euro is gebeurd

*Admin: 06-nummer in profiel gezet i.v.m. privacy.

Reputatie 7
Badge +21

@Christhofer62, ik heb ook privé contact met je gehad en heb inmiddels je bewijs binnen. Bij de 1e opwaardering zie ik dat je het hebt gedaan via opwaarderen.nl. Als dit niet gelukt is, dan raad ik toch even aan om via hun contact te zoeken via hun website. Dat is namelijk niet direct via KPN en die gegevens kan ik dus niet inzien. Via dit linkje kom je bij de vraag 'Ik heb (bel)tegoed besteld, maar geen opwaardeercode ontvangen'. Je kan ook kiezen voor de optie 'mijn (bel)tegoed code werkt niet'. 

Reageer