Beantwoord

beltegoed prepaid

  • 15 May 2020
  • 3 reacties
  • 144 keer bekeken

Reputatie 1

Ben overgegaan van oude mobiel naar nieuwe mobiel met nummerbehoud. Het nieuwe toestel vereiste echter een nano simkaart zodat de micro simkaart van het oude toestel niet kon worden overgezet. Heb een nieuwe KPN nano simkaart geinstalleerd en alle data overgezet. Tot mijn verbazing kon ik echter met het nieuwe toestel niet meer bellen/sms'n en na onderzoek bleek het beltegoed nul te zijn terwijl op het oude toestel nog een tegoed van plm € 18,00 stond. Ik heb bij de aanschaf van de KPN simkaart ook het bonustegoed van € 2,50 niet gekregen en ook lukte het niet om via MIJN KPN de extra  bonus van € 7,50 te verkrijgen. Ik heb vervolgens geprobeerd om het beltegoed op het nieuwe toestel op te waarderen met € 10,= maar dit werd toegevoegd aan het saldo vam het oude toestel en op het nieuwe bleef de stand €0,00 en kan ik dus nog steeds niet bellen en sms'n. Wat is hier aan de hand en hoe lukt het mij om een beltegoed te verkrijgen op mijn nieuwe toestel en tevens het saldo van het oude op het nieuwe over te zetten.

icon

Beste antwoord door 47Steov 16 May 2020, 15:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @47Steov ,

Als er bij jou in de buurt een KPN-winkel open is, dan regelen ze het daar ter plekke voor jou. 
 

En anders kun je eenvoudig via de website een nieuwe simkaart regelen voor jouw telefoonnummer. 
https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/aanvragen.htm

Verwijder dan wel het oude kaartje uit jouw oude telefoon, nadat je het nieuwe kaartje ontvangen hebt. 

Reputatie 1

Het overzetten van apps en data van oud toestel naar nieuw is gelukt met uitzondering van Telefoon (bellen) en Berichten (sms), wel zijn de contacten overgezet. Het rare is dat ik met andere toestellen wel kan bellen/sms'n van en naar het oude toestel (micro sim) maar niet naar en van het nieuwe toestel (nano sim). Ik heb met nummerbehoud overgezet maar het lijkt er op dat dit nummer gekoppeld blijft aan het oude toestel. Zelfs bij het opwaarderen komt dit bij het saldo van het oude toestel. Ik heb de micro sim verwijderd maar dat had geen resultaat. Ergens ontbreekt een schakeltje. De nano sim lijkt me in orde. De KPN winkel in mijn woonplaats is nog gesloten. Wie Oh wie heeft de oplossing)

Reputatie 1

Probleem is opgelost met dank aan de KPN winkel; item gesloten