Beantwoord

Beltegoed prepaid raakt op zonder bellen of sms'en

• 21 november 2017
  • 2 reacties
  • 1941 keer bekeken

Ik ben het helemaal zat. Ik ben al 40€ kwijt zonder te bellen of sms-en. Ik lees dat anderen hier ook last van hebben. Ik heb al vanalles geprobeerd. Jongens in de winkel hebben vanalles uit gezet in mijn smartphone en TOCH krijg ik net weer bericht dat mijn beltegoed op is. Dat is toch niet te geloven. Wat moet ik doen?

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Bart_ 23 november 2017, 15:14

Hallo MarionL en welkom op het Forum. Dat is inderdaad erg jammer en ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten wat je moet doen. De reden dat je beltegoed opraakt is omdat je data verbruikt: er is continu verbinding met internet en dat slurpt beetje bij beetje je tegoed op.

Je kunt wat dat betreft je dataverbinding uitzetten en alleen inschakelen als je het nodig hebt. Uiteraard kun je ook WiFi gebruiken waar mogelijk. Daarbij is het ook voordelig om een internetbundel aan te zetten. Hier lees je meer over de verschillende bundels die we aanbieden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo MarionL en welkom op het Forum. Dat is inderdaad erg jammer en ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten wat je moet doen. De reden dat je beltegoed opraakt is omdat je data verbruikt: er is continu verbinding met internet en dat slurpt beetje bij beetje je tegoed op.

Je kunt wat dat betreft je dataverbinding uitzetten en alleen inschakelen als je het nodig hebt. Uiteraard kun je ook WiFi gebruiken waar mogelijk. Daarbij is het ook voordelig om een internetbundel aan te zetten. Hier lees je meer over de verschillende bundels die we aanbieden.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo MarionL. Ik heb geen reactie meer van je gelezen op mijn eerder bericht. Ik ga er van uit dat alles inmiddels duidelijk is. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze dan gerust.

Reageer