Beantwoord

Beltegoed prepaid verdwenen?

• 20 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

beste,

mijn dochter 11 jaar heeft prepaid sim. Alle data staat uit op haar telefoon maar toch is er geen baltegoed meer, ze belt er ook nauwelijks mee. Graag zou ik willen zien waar baltegoed aan opgaat, mogelijk zie ik in instellingen iets over het hoofd.

hoor graag
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 augustus 2018, 14:16

Goedemiddag Nicovm, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat raar dat, ondanks dat de data uitgeschakeld staat, het beltegoed zo snel op gaat! Om dit meer in de gaten te houden kan je trouwens het beste de Prepaid App installeren. Hiermee krijg je toegang tot de bundels, het overzicht hiervan en inzicht in je verbruik. Daarnaast kijk ik graag mee of ik kan achterhalen waar het tegoed gebleven is! Kan je het 06-nummer waar het om gaat toevoegen aan Forum profiel (bij 'persoonlijke opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Nicovm, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat raar dat, ondanks dat de data uitgeschakeld staat, het beltegoed zo snel op gaat! Om dit meer in de gaten te houden kan je trouwens het beste de Prepaid App installeren. Hiermee krijg je toegang tot de bundels, het overzicht hiervan en inzicht in je verbruik. Daarnaast kijk ik graag mee of ik kan achterhalen waar het tegoed gebleven is! Kan je het 06-nummer waar het om gaat toevoegen aan Forum profiel (bij 'persoonlijke opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators!
Reputatie 7
Badge +20
@nicovm, ik heb geen reactie meer ontvangen en zie ook geen ingevuld Forum profiel. Kan ik hier nog bij helpen, achterhalen waar het tegoed gebleven is?

Reageer