Beantwoord

Beltegoed van een prepaid simkaart zien

  • 25 July 2020
  • 5 reacties
  • 253 keer bekeken

Hallo, wij hebben diverse simkaarten in gebruik.

Een daarvan is een prepay kaart die in een alarminstallatie zit. Als ik de resterende waarde wil zien kan dat niet (?) en als ik hem opwaardeer gaat dat in “the blind”, is dat niet raar?

Waarom kan ik deze kaart niet controleren op de actuele waarde? Hij zit niet in mijn directe omgeving - alarminstallatie, dus gebruik op een andere plek.

Of, andere mogelijkheid, doe ik iets verkeerd?

icon

Beste antwoord door Susan_ 30 July 2020, 15:47

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @SLiCRoberto ,

Ik denk dat je aan een "work-around" moet denken. Zet het kaartje even in een mobiele telefoon en check dan via die telefoon het prepaidsaldo. Je kunt dan het nummer zetten in de prepaidapp. Dan zie je ook de geldigheid van het saldo. 

Je kunt het nummer ook toevoegen aan Mijn KPN, want dan zie je ook je tegoed. Maar dan weer niet de geldigheid. 

Het is wat gedoe allemaal, maar het kan op deze manier wel. 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @SLiCRoberto, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Er zijn inderdaad twee opties wat betreft prepaid. In MijnKPN kan je verschillende prepaid kaartjes koppelen om het tegoed in te zien. Echter hebben we sinds enige tijd ook de KPN prepaid app. Hier kan je meer dingen wat betreft prepaid, hier is hij speciaal voor gebouwd. Echter is het nadeel hieraan dat je maar één prepaid nummer in die app kan koppelen. Het is aan één mobiel nummer gebonden. Dus bij meerdere prepaid kaartjes is dat niet een optie. De koppeling in MijnKPN of in de KPN prepaid app is trouwens eenmalig via een verificatiecode. Hiervoor dien je het simkaartje even in een mobiel toestel te stoppen zodat deze code afgelezen kan worden.

Je kan het ook zo instellen dat het automatisch elke maand wordt opgewaardeerd. Meer informatie over automatisch opwaarderen vind je hier.

Reputatie 7
Badge +21

@SLiCRoberto ik heb geen reactie meer gezien. Heb je het antwoord op jouw vraag gevonden? Anders weet je ons te vinden!

Wat laat met reageren maar ik heb het met uw toelichting gevonden en geregeld. Bedankt! 

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo:thumbsup_tone2: En graag geholpen natuurlijk…. 

 

Reageer