Beltegoed verdwenen

• 16 juni 2015
  • 8 reacties
  • 421 keer bekeken

Hallo,

Vanmiddag is mijn beltegoed opgewaardeerd met 10,00 euro. Hier heb ik een bevestiging van ontvangen. Als ik nu mijn onbeperkt online bundel (voorheen bij Hi) wil activeren, krijg ik echter een melding dat ik niet voldoende beltegoed heb om dit te doen. Het beltegoed is dus wel afgeschreven, maar ik heb geen bundel ontvangen. Hoe ontvang ik alsnog mijn bundel?

8 reacties

Reputatie 7
Misschien zijn het bij kpn andere codes voor inschakelen dan bij hi ????

Hier staat een overzicht van alle prepaid bundels en hun activatiecodes:

http://www.kpn.com/prive/mobiel/informatie/prepaid/prepaid-bundels/internetbundels.htm

Ik heb gekeken, en helaas, ik heb wel de juiste activatiecode gebruikt.
Reputatie 7
Ik denk dat ik je dan niet verder kan helpen. Gelukkig zijn er meer hier actief. Op hen wachten of tot iemand van webcare aan dit topic toe is.

Reputatie 7
Badge +24
Hi , 

Dan gaat er iets niet helemaal goed denk ik, vanmiddag was er ook een andere klant bij wie het niet goed ging om de online bundel te activeren. Exact dezelfde situatie als bij jou. Wat ik ga doen is of je online bundel activeren en als dat niet lukt, dan schrijf ik het beltegoed bij voor je zodat je de bundel alsnog zelf kan activeren. Bij de klant die ik vanmiddag sprak, ging het activeren bij de tweede poging namelijk wel goed. Wil je me een privébericht toesturen met hierin je 06-nummer en je simkaartnummer? Dan kijk ik ernaar voor je. 

; er gaat iets niet goed met het activeren van de online bundel. De codes zouden gewoon moeten werken, maar dat had inderdaad goed gekund! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Had ik ook vanochtend , waardeer prepaid op omdat de bundsel is afgelopen en weg beltegoed en geen bundel.

Even klantrenservice bellen en beetje boos worden dan beltegoed teruggestort.

Dankjewel. Ik heb het privebericht gestuurd.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi , 

Ik zie het, dank voor je snelle reactie. 

; van boos worden is het probleem niet eerder verholpen. Nergens voor nodig 😉.

Met hartelijke groet, 

Cindy

Misschien als je 10 keer je probleem uitlegt en het niet begrepen wordt raak je een beetje geiriteerd.

Medewerker die goed luisteren kunnen dit zelf voorkomen. Aan mij werden dingen gezegd die niet klopte met wat ik aan sms binnen kreeg. Geloofd word je niet als klant wel een beetje jammer dat je dan geiriteerd raakt maar dat kan

gebeuren we zijn mensen uiteindelijk.

Het is wel opgelost nu de dag van morgen maar afwachten of het wel goed gaat

Reageer