Beantwoord

Beltegoed verdwenen

• 13 februari 2016
  • 6 reacties
  • 210 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik heb op 11/2/16 het beltegoed opgewaardeerd op de prepaid telefoon van mijn zoon ( ging voorheen prima). Het bedrag is afgeschreven hiervan heb ik bewijs maar het is helemaal niet te zien op de telefoon van mijn zoon.
Hoe kan dit gecorrigeerd worden?
icon

Beste antwoord door Nb3 18 februari 2016, 18:35

Goedenavond, nee het is me niet meer gelukt daar het geheugen van de telefoon vol zit en mijn zoon er niets van kan verwijderen vindt hij
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum van KPN! Wat gek, staat er een helemaal niks bij of is een gedeelte weg? Ik ga hier voor je induiken. Je ontvangt zometeen een privébericht van me. Beantwoord je die met de gevraagde gegevens? Dan kijk ik na wat er gebeurd is. Alvast bedankt! 

Goedemiddag, op het moment heb ik nog geen pb ontvangen.
Reputatie 7
Badge +24
; ik zie mijn privébericht wel als verzonden verstaan in mijn outbox, om 11.35 uur. Heb je al gekeken in je inbox op het forum? Je privéberichten vind je hier

Reputatie 7
Badge +24
; is het gelukt om je simkaartnummer te achterhalen? Als je me die nog stuurt, dan kan ik het nakijken voor je 🙂

Goedenavond, nee het is me niet meer gelukt daar het geheugen van de telefoon vol zit en mijn zoon er niets van kan verwijderen vindt hij
Reputatie 7
Badge +24
; mocht je je alsnog bedenken, dan kun je mijn bericht altijd nog beantwoorden 🙂. Een goed weekend gewenst! 

Reageer