Beantwoord

beltegoed verdwenen

  • 18 July 2019
  • 5 reacties
  • 654 keer bekeken

Hallo
Ik heb vorige week een prepaid kaart gekocht en 30 euro beltegoed er op laten zetten.
Nu is het beltegoed ineens op weet iemand hoe dit kan?
icon

Beste antwoord door Anonymous 18 July 2019, 12:39

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo @Dennis j , heb je op je toestel misschien 'mobiele data' aanstaan? Want dan vervliegt je beltegoed als sneeuw voor de zon.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Dennis j Dat is erg jammer natuurlijk. Jan's suggestie over mobiele data lijkt me een heel logische. Heb je dit al gecontroleerd? Als je hulp nodig hebt kan ik het ook voor je nakijken. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van je mobiele nummer en het nummer van je simkaart? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Iinderdaad stond de data aan.
Wel slecht dat dit niet door kpn telfort word doorgeven je krijgt overal een bericht over maar dus niet over de data.
Bbedankt voor jullie info.
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Dennis j Kun je het iets verder toelichten? Ik begrijp uit je opmerking dat je van Telfort naar KPN bent gekomen en dat je als gevolg van die overstap je beltegoed bent verloren?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Dennis j Ik heb niets meer van je gehoord. Als je al duidelijkheid hebt gekregen is dat prima, maar als ik je nog kan helpen lees ik het graag!

Reageer