Beantwoord

Beltegoed verdwenen na bundel activeren (bundel heb ik niet)

• 29 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 95 keer bekeken

Ik heb mijn beltegoed opgewaardeerd met €10, vervolgens heb ik de juiste code ingevuld voor mijn online bundel. En vervolgens krijg ik een mail dat mijn bundel niet aangeschaft is.
Krijg ik mijn beltegoed nog terug?
Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Justin_ 29 oktober 2017, 14:50

Hoi Heidi, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat jouw Onbeperkt Online bundel inderdaad gisteravond om 23:59 gestopt is.

Vannacht is er door jouw telefoon echter nog wel data verbruikt. Omdat er op dat moment geen bundel actief was, is dit datagebruik verrekend met je bundel. Dit heeft ervoor gezorgd dat er op dit moment niet meer genoeg tegoed is om een nieuwe bundel aan te schaffen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Heidi, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat jouw Onbeperkt Online bundel inderdaad gisteravond om 23:59 gestopt is.

Vannacht is er door jouw telefoon echter nog wel data verbruikt. Omdat er op dat moment geen bundel actief was, is dit datagebruik verrekend met je bundel. Dit heeft ervoor gezorgd dat er op dit moment niet meer genoeg tegoed is om een nieuwe bundel aan te schaffen.

Reageer