Beantwoord

Beltegoed verdwenen na de vakantie?

• 26 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

na mijn vakantie is mijn beltegoed zomaar verdwenen. Hoe kan ik inzage krijgen in mijn mobiel verbruik?
icon

Beste antwoord door Susan_ 31 augustus 2018, 11:13

Hoi @augustus, ik zie dat je het 06-nummer hebt ingevuld 🙂 Wanneer ik naar de verbruiksspecificatie kijk zie ik dat er op verschillende momenten data verbruikt is én gebeld is vanuit het buitenland. Zonder een bundel kost dit per keer geld, waardoor je beltegoed elke keer wat lager wordt. Het is dus niet verdwenen, maar verbruikt. Op dit moment staat er € 15,00 op omdat je op 26-08 hebt opgewaardeerd en hierna geen kosten meer hebt gemaakt. Ik zou voor een volgende keer aanraden om een bundel aan te schaffen voor in ieder geval internet (prepaid internet gaat je tegoed snel van op!) zodat je er wel gebruik van kan maken, maar éénmalig hiervan de kosten hebt en daar verder niet over hoeft na te denken!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Augustus, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik snap dat je het vreemd vind dat je tegoed opeens verdwenen is! Ik kijk graag met je mee hier dit kon gebeuren, want je hebt er verder geen gebruik van gemaakt op vakantie? In ieder geval kan je de KPN Prepaid App downloaden en installeren waardoor je meer inzicht krijg in je verbruik.

Verder ontvang ik graag je 06-nummer om te controleren waar het tegoed aan opgegaan is. Zou je dit willen toevoegen aan jouw Forum profiel bij 'persoonlijke opmerkingen'? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @augustus, ik zie dat je het 06-nummer hebt ingevuld 🙂 Wanneer ik naar de verbruiksspecificatie kijk zie ik dat er op verschillende momenten data verbruikt is én gebeld is vanuit het buitenland. Zonder een bundel kost dit per keer geld, waardoor je beltegoed elke keer wat lager wordt. Het is dus niet verdwenen, maar verbruikt. Op dit moment staat er € 15,00 op omdat je op 26-08 hebt opgewaardeerd en hierna geen kosten meer hebt gemaakt. Ik zou voor een volgende keer aanraden om een bundel aan te schaffen voor in ieder geval internet (prepaid internet gaat je tegoed snel van op!) zodat je er wel gebruik van kan maken, maar éénmalig hiervan de kosten hebt en daar verder niet over hoeft na te denken!

Reageer