Beantwoord

Beltegoed verdwijnt

• 18 januari 2016
  • 6 reacties
  • 588 keer bekeken

Sinds oktober in het bezit van een prepaid kaart van KPN.

nu al vaker gebeurt dat beltegoed verdwijnt zonder dat er gebeld is.

in totaal al meer dan 20,-- verdwenen.

hoe kan dit?

zo ver ik kan nagaan staat internet uit.

icon

Beste antwoord door Cindy_ 21 januari 2016, 16:20

; bedankt voor je gegevens! Je beltegoed gaat op aan internet. Als dat niet bewust is, dan kun je altijd langs mijn collega's in de winkel om je instellingen te veranderen. Als je wel bewust internet gebruikt, heb je dan al eens aan een internetbundel gedacht? Een stuk goedkoper 🙂

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Uiterst vervelend en irritant dit.

Kan het zijn dat je geabonneerd bent op een sms dienst? Die kosten vaak geld.

Je kunt het nagaan/blokkeren via http://www.payinfo.nl .

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum. Mijn vermoeden is dat je inderdaad bent aangemeld voor bijvoorbeeld een internetdienst. Je kunt je afmelden via de site die geeft. Lukt het zo en schept dat duidelijkheid? 

PeterG schreef op 19 jan '16 om 15:12u
Uiterst vervelend en irritant dit.

Kan het zijn dat je geabonneerd bent op een sms dienst? Die kosten vaak geld.

Je kunt het nagaan/blokkeren via http://www.payinfo.nl .

Hallo Peter,

Ik heb nagekeken maar dit is het ook niet.

Bedankt voor het meedenken

Cindy_ schreef op 19 jan '16 om 18:26u
@Simpel04; welkom op het forum. Mijn vermoeden is dat je inderdaad bent aangemeld voor bijvoorbeeld een internetdienst. Je kunt je afmelden via de site die @PeterG geeft. Lukt het zo en schept dat duidelijkheid? 

Nee dit is het ook niet.

Reputatie 7
Badge +24
; in dat geval ontvang je zo een privébericht. Beantwoord je die met je gegevens? Dan kan ik in het systeem kijken of je beltegoed opgaat aan bellen, sms'en of internet. 

Reputatie 7
Badge +24
; bedankt voor je gegevens! Je beltegoed gaat op aan internet. Als dat niet bewust is, dan kun je altijd langs mijn collega's in de winkel om je instellingen te veranderen. Als je wel bewust internet gebruikt, heb je dan al eens aan een internetbundel gedacht? Een stuk goedkoper 🙂

Reageer