Beantwoord

Beltegoed verdwijnt

  • 14 January 2020
  • 5 reacties
  • 261 keer bekeken

Heb een prepaid telefoon met beltegoed.Op eens is er € 16,51 weg op 11 januari en ik heb niets gedaan.

Op 12 januari een opwaardering gedaan met € 10,- en kreeg € 5,- bonus. Nu loopt hij ieder dag leeg  het begint met € 0,02 en nu is het al € 0,68,-. 

Alleen wifi staat aan en de rest allemaal uit zoals data roaming en locatie voorzieningen.

Dit schiet niet erg op.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 16 January 2020, 10:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hallo @Jobe50, welkom op het forum. Jouw beltegoed hoort niet zomaar te verdwijnen natuurlijk, ik kijk graag met je mee waar het heen gaat. Zou je daarvoor jouw 06-nummer en het bijbehorende SIM-kaartnummer kunnen toevoegen aan jouw forumprofiel? Als je daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik aan de slag kan.

Reputatie 6
Badge +6

Data roaming uit hebben is niet genoeg, dat betekent dat je alleen in het buitenland niet kan internetten.

Maar wel dus gewoon nog in NL, kans is groot dat je smarpthone op de achtergrond data verbruikt en dat kost dus beetje bij beetje geld.

Als je dat niet wilt, kan je beter mobiel internet via je smartphone helemaal uitschakelen, je kan dan bv wel gewoon nog steeds via wifi internetten, maar niet meer via het kpn netwerk.

Reputatie 7

Hoi @Jobe50, we hebben nog geen reactie van je gezien. Ook op je profiel zie ik de gevraagde gegevens nog niet staan. Als ik je hierbij nog kan helpen weet je me te vinden.

mijn Beltegoed is met 8.50 Gedaald .Geen wifi aanstaan .Is prepaid .In een halve dag 

He wel mijn MI Fit Sport Horloge om .En is verbonden met  de App.

Zou dat de Boosdoener zijn .Dat is mijn Vraag 

Hopelijk op een antwoord .

Groetjes Rein

Reputatie 6
Badge +6

wifi aanstaan is het probleem niet, dat kost geen geld.

Wat je moet controleren is of ‘mobiele gegevens ‘ aan staan, dat kan wel dataverbruik veroorzaken en dus je beltegoed opsnoepen, dus uitschakelen als je dat niet wilt.

Je kan dan trouwens gewoon nog steeds internetten via je wifi verbinding, alleen niet via het netwerk van kpn.

 

Als je Horloge verbonden is via app, kan dat natuurlijk wel data verbruik veroorzaken, dus dat kan zeker wel kloppen.