Beantwoord

Beltegoed verdwijnt

  • 29 June 2020
  • 3 reacties
  • 166 keer bekeken

Badge

Ik heb een prepaid nummer  waarvan het saldo per dag een paar centen minder is in de app.Mijn telefoon een iPhone 7 gebruik ik alleen voor mijn Dexcom G6  insuline sensor. Deze slaat slecht enkele keren aan via bluetooth per dag om verbinding te maken met mijn statistiek.Verder gebruik ik mijn telefoon voor geen enkele handeling ,want deze mag je van Dexcom ook niet updaten naar de laatste versie van Apple. verder heb ik geen app ‘s erop behalve de standaard.

Dexcom nog Apple weten  het juiste antwoord.

Is het zo dat bluetooth data/geld kost?

 

icon

Beste antwoord door h_annie_ 2 July 2020, 14:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @h_annie_, welkom terug! Kan het zijn dat je op jouw iPhone het mobiele internet niet uitgezet hebt? In dat geval kan het zo zijn dat jouw telefoon automatisch verbinding maakt met het mobiele internet en dat kost inderdaad geld. Heb je voor jouw statistiek wel of geen internet nodig? Je kunt het mobiele internet namelijk gewoon uitzetten. Je kunt dan nog wel gebruik maken van de wifi. Als je wilt dat ik met je mee kijk, wil je dan je 06-nummer in je forumprofiel zetten?

Badge

Hier even de man van @h_annie,  bedankt voor het antwoord. Zij is bang als er  iets wat fout gaat met haar ( dat begrijp ik, is pas op  haar 70e zich gaan verdiepen in het internet) dat ze mij of 112 niet direct kan bellen. Ik sta ook als enige in haar contacten en op het hoofdscherm van de iPhone.

We nemen deze centen kwestie per dag maar voor lief.

Nogmaals bedankt voor het meedenken.

 

Dit topic kan sluiten

Reputatie 7
Badge +30

Dat is helemaal prima! En zeker begrijpelijk. Bedankt voor het bericht!