Beantwoord

Beltegoed verdwijnt, maar mobiele data is uitgeschakeld

  • 16 November 2019
  • 4 reacties
  • 344 keer bekeken

Ik heb een samsung s6edge. Ik heb de mobiele gegevens uitstaan. Als er maar 24 mb verbruikt is waar is het beltegoed dan gebleven? Maar hoe kan ik dit helemaal uitzetten dan. Bedankt voor de tip. Ik ga de app downloaden.

Kan nergens achterhaald worden waar het beltegoed is gebleven?

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Misja20 16 November 2019, 15:08

Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb een zelfde soort probleem. Beltegoed alweer op. 24mb mobiele data verbruikt en 5 maal 30 sec gebeld. 10 euro beltegoed op. Hoe kan dit? Ik heb de mobiele data altijd uit staan.

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Reputatie 7
Badge +21

Dag  @Stan08 , hoe heb je dan de mobiele data uitgezet? Welk toestel heb je?

Dat er mobiele data van je tegoed gebruikt wordt, duidt er op dat het toch nog AAN staat.

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb een zelfde soort probleem. Beltegoed alweer op. 24mb mobiele data verbruikt en 5 maal 30 sec gebeld. 10 euro beltegoed op. Hoe kan dit? Ik heb de mobiele data altijd uit staan.


Zoals hierboven word aangegeven, er word toch mobiele data verbruikt, immers geeft je zelf aan dat er 24 mb is verbruikt.

 

Als je helemaal niet van plan bent om via het kpn netwerk data te gebruiken,  kan je mobiel internet ook helemaal laten uitschakelen. door kpn.

 

Misschien nog een tip voor je, zit je met je prepaid simkaart al op het Kpn Bonus tarief? je krijgt dan bij elke opwaardering extra beltegoed tegen dezelfde (bel) tarieven: https://www.kpn.com/service/mobiel/prepaid-opwaarderen/bonustariefplan.htm

Dus dan zou je ook langer, met je beltegoed moet kunnen doen.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Stan08 Ik ben inderdaad ook bang dat er toch nog een app aan staat die data verbruikt. Dat zou je kunnen checken in je telefoon. Wat ook nog zou kunnen: staat de Slimme Netwerkwissel aan? Dit zorgt ervoor dat je telefoon het sterkste signaal kiest, wifi of regulier netwerk. Dan kan het dus zijn dat je dénkt op wifi te zitten terwijl je op het reguliere netwerk zit. 

Reageer