Beantwoord

Beltegoed verdwijnt steeds

  • 6 August 2019
  • 2 reacties
  • 343 keer bekeken

Ik heb het zelfde probleem, ik heb een pre paid kaart van kpn , ik bel bijna nooit heb hem alleen voor nood gevallen.
Ik heb wifi alleen geschakeld hoe kan dit?
Ik doe wel aan watssapp maar verder zeer weinig, bij mijn samsung s4 nooit gehad, nu de samsung A5 en het kost iedere dag geld erg raar.
Hoe los ik het op.
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 7 August 2019, 14:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Zorgen dat de data verbinding 100% zeker uit staat ook apps op de achtergrond updates niet automatisch.
Sommige vooral nieuwere telefoons hebben veel meer verborgen toegang dan oudere modellen is mijn bevinding.
Zelfs al staat de dataverbinding uit kan er ongemerkt verbinding worden gemaakt.
Reputatie 7
Hallo @miepentimo2013, welkom op het forum. Dit klinkt inderdaad als iets wat op de achtergrond data heeft verbruikt waardoor het tegoed is teruggelopen. Je kunt alle opties in de instellingen voor datagebruik uitzetten, dan wordt dit zoveel mogelijk beperkt. De benamingen in de instellingen verschillen wel eens, je kunt daarvoor zoeken op 'mobiele data' , 'mobiele netwerken' of 'mobiele gegevens'. Lukt het daarmee om het uit te zetten?