Beantwoord

Beltegoed weg

Onze dochter heeft 14 dagen geleden 10 euro beltegoed op haar telefoon gekregen. 

Om de een of andere reden is dit zomaar verdwenen terwijl zij er niets bijzonders mee heeft gedaan. 

Via payinfo hebben we niks kunnen ontdekken dat ze ergens op geabonneerd zou zijn of iets aangekocht zou hebben. Mobiele data staat uit op de telefoon en ze maakt alleen gebruik van WiFi.

Zouden jullie kunnen achterhalen hoe dit zomaar spoorloos verdwenen is???

icon

Beste antwoord door Cindy_ 13 oktober 2015, 16:55

; de grote lijnen kunnen we zien, of het aan data is opgegaan of aan bellen, maar daar houdt het op voor ons 🙂. Dat is waar ik in mijn bericht hierboven op doelde, maar misschien dat dat onduidelijk was. Fijn dat je het even aanstipt! 

; schept dit duidelijkheid? Als ik het voor je na kan kijken of het data of bellen is geweest, laat het me dan even weten en dan kijk ik het na. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hallo Henk, 

Welkom op het forum van KPN! Dat is frappant, want beltegoed verdwijnt niet uit zichzelf. Goed dat jullie payinfo al bekeken hebben. Ik kan niet voor je nagaan waar het beltegoed aan op is gegaan. Daar waar we bij abonnementen facturen opstellen, wordt dit bij prepaid niet gedaan, omdat beltegoed vooraf wordt gekocht. Mogelijk dat jullie in het toestel zelf de datameters en gebelde nummers eens bij na kunnen lopen en dat hier duidelijkheid uit voort komt.

Met groet, 

Cindy

Beste Cindy,

In andere topics kan dezelfde vraag wel beantwoord worden, zie:

http://forum.kpn.com/t5/Prepaid/beltegoed-weg/td-p/354318

"Ik heb inmiddels telefonisch kontakt gehad met de klantenservice en zij konden zien dat mijn tegoed inderdaad is verbruikt aan dataverkeer."

Ik zou het netjes vinden als de topicstarter hier ook gewoon antwoord kreeg. Deze vraag stellen ze niet voor de lol...

Reputatie 7
Badge +22
; de grote lijnen kunnen we zien, of het aan data is opgegaan of aan bellen, maar daar houdt het op voor ons 🙂. Dat is waar ik in mijn bericht hierboven op doelde, maar misschien dat dat onduidelijk was. Fijn dat je het even aanstipt! 

; schept dit duidelijkheid? Als ik het voor je na kan kijken of het data of bellen is geweest, laat het me dan even weten en dan kijk ik het na. 

Reageer