Beantwoord

Beltegoed weg. Melding: mobiel internet

  • 14 April 2021
  • 2 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik heb mijn mobiele telefoon opgewaardeerd met 25 euro. Zonder dat ik gebeld heb worden er bedragen van mijn beltegoed afgeschreven met als mededeling: Mobiel internet Hoe kan dat.

icon

Beste antwoord door Misja20 15 April 2021, 10:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Dat is balen zeg en zonde.

Maar dit is veroorzaakt omdat je waarschijnlijk dus mobiel internet op je mobiel hebt aanstaan, een smartphone verbruikt op de achtergrond altijd wel data, dus zelfs als je niet zelf actief internet gebruikt, word er toch wel wat data gebruikt.

Dat kan je voorkomen door op je smartphone 'mobiele gegevens ’uit te schakelen, je kan dan geen gebruik maken meer van internet, tenzij je het weer aandoet.

Of een 2e optie, als je toch helemaal niet gebruik wilt maken van mobiel internet via 4G, maar bv alleen via wifi, dan kan je overwegen om mobiel internet uit te laten schakelen door kpn, dan kan je daar ook sowieso geen ongeziene kosten meer mee maken!

Dat is balen zeg en zonde.

Maar dit is veroorzaakt omdat je waarschijnlijk dus mobiel internet op je mobiel hebt aanstaan, een smartphone verbruikt op de achtergrond altijd wel data, dus zelfs als je niet zelf actief internet gebruikt, word er toch wel wat data gebruikt.

Dat kan je voorkomen door op je smartphone 'mobiele gegevens ’uit te schakelen, je kan dan geen gebruik maken meer van internet, tenzij je het weer aandoet.

Of een 2e optie, als je toch helemaal niet gebruik wilt maken van mobiel internet via 4G, maar bv alleen via wifi, dan kan je overwegen om mobiel internet uit te laten schakelen door kpn, dan kan je daar ook sowieso geen ongeziene kosten meer mee 

 

De eerste optie was de juiste bedankt Guinie