Beantwoord

Benaderd om over te stappen van prepaid naar abonnement

  • 25 February 2021
  • 5 reacties
  • 64 keer bekeken

Mijn vrouw was benaderd door een marketing collega van u of zij wilde veranderen naar een abonnement. Ze gebruikt nu prepaid. Mijn vrouw is thais en spreekt nog niet goed nederlands. Daardoor had ik gisteren contact met jullie al wilde ik eerst even denken over wat ik wilde. Vanochtend werd ik teruggebeld en toen ik wilde bevestigen drukte ik per ongeluk op de uit-knop van de tlf. Kan im nog terug gebeld worden?

icon

Beste antwoord door RBxx 25 February 2021, 12:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik was gebeld met nummer 0887751018 door kpn. Toen ik terugbelde op dat nummer kwam steeds de melding dat ik zo geholpen zou worden. Echter wachtte ik al 30 min zonder dat het lijkt dat ik ooit aan de beurt kom. Kan er niet worden vermeld welke positie in heb in de wachtrij? Is het zo dat ik belkosten maak terwijl ik in de wachtrij zit? Dat zou een vrij slechte service zijn. Ik zie geen mogelijkheid om met iemand van kpn in contact te komen. Dit forum is openbaar en ik heb liever privé contact. 

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

Badge +19

Als u googled dan ziet u nogal wat reacties op dit nummer. En die zijn niet best. Niet terug bellen dus!! Dit is geen nummer van kpn!

Reputatie 7
Badge +21

...Dit is geen nummer van kpn!

Dit 088 nummer wordt door KPN gebruikt bij telefonische verkoop- of servicecampagnes.

Zie hier:  https://www.kpn.com/service/veelgebruikte-telefoonnummers-kpn.htm

 

KPN klantenservice is bereikbaar via 0800 0402 (gratis nummer)

Je kan ook chatten.

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) bijna helemaal beneden op het scherm.

Reputatie 6
Badge +6

Persoonlijk vind ik dit nogal een vreemde manier van KPN, toevallig ben ik op mijn prepaid kaartje al 2 keer gebeld dit jaar, en ook 2 maal aangegeven geen abonnement te willen, daarvoor was er enkele weken geleden ook al een smsje gestuurd met een abonnement aanbod.

Okey ik begrijp dat je een aanbod aan je klanten wilt doen, maar 1 keer, en zeker in zulke korte tijd lijkt mij echt meer dan genoeg.

Daarom begrijp ik de reacties op dit nummer wel, als je er op googled. Het komt echt 'scammerig’ en opdringerig over.

Lijken net van die energie verkopers ;)

En tegenwoordig gebruiken oplichters ook nog is programma's om nummers te spoofen, dus ze zouden zich zomaar als KPN kunnen voordoen ;) Dit is vragen om problemen.

088 en 085 neem ik sowieso niet op, en veel onbekende nummers ook niet, vaak Google ik er even op.

Ben blij dat mijn huisnummer een geheim nummer is, als ik daar gek op werd gebeld gooide ik hem er uit.

Stront vervelend dat ongevraagd aanbod van iets wat je ook wel zelf kunt beslissen of jet het wil hebben.