Beantwoord

Bestelde prepaid simkaart annuleren

  • 20 January 2020
  • 2 reacties
  • 203 keer bekeken

Ik heb net een andere prepaid simkaart besteld, maar wil die annuleren.

hoe dat te doen?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 22 January 2020, 14:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mario7., welkom op het forum!

Had je al een prepaid nummer bij ons en heb je daar een vervangende simkaart voor aangevraagd? Of gaat het om een éxtra simkaart met een nieuw nummer?

Via de orderbevestiging die je hebt ontvangen, kan je klikken op de link naar ‘Mijn Bestelling’ en worden de inloggegevens daarvoor direct ingevuld. Daar kan je de bestelling annuleren totdat je simkaart bezorgd wordt. Als hij al bezorgd is, kan je gebruik maken van het bijgesloten retourformulier. (wel even het verzendbewijs van het pakket goed bewaren!)

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mario7., ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!