Beantwoord

Bestellen buitenlandbundel voordeellanden 500 lukt niet

  • 8 January 2019
  • 4 reacties
  • 226 keer bekeken

Ik ga in maart neer Zuid Afrika en heb een prepaid KPN Ik wil een buitenland bundel voordeellanden 500 aanschaffen en op 1 maart activeren. Ik kan deze optie niet vinden in mijnkpn en ook niet in de kpn mobiel app. Ik probeer deze te bestellen via https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/wereld.htm. Ik klik op "activeer extra bundels via mijnkpn". Vervolgens krijg ik deze melding: "U kunt helaas niet extra MB's/min/sms bestellen". Waarom kan ik dit niet bestellen?
Groet,
Peter

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 10 January 2019, 13:46

Bekijk origineel

4 reacties

Nog geen reacties? Is er niemand die weet wat hier aan de hand is?
Groet,
Peter
Reputatie 7
Badge +20
Dag Peter. Welkom hier op het Forum. De bundel die je probeert te activeren is een bundel die hoort bij mobiele abonnementen. Aangezien jij een prepaid-aansluiting hebt lukt dit niet. Op deze pagina kun je zien wat er wel te bestellen valt. Buiten de EU is er echter geen mogelijkheid voor een extra bundel. Wat je wel kunt doen is ter plekke een lokale prepaidkaart aanschaffen. Dat is een handige optie.
Dank voor je antwoord. Die informatie is op internet niet te vinden. Jammer dat er voor prepaid geen belbundel te verkrijgen is. Dat betekent dat ik alleen duur kan bellen, voor 2,40 euro per minuut. Dat is veel te duur. Is er ook geen databundel voor Zuid Afrika te koop? Dat kan ik VoIP bellen.
groet,
Peter
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, Peter. De informatie staat op de pagina op onze website, waar ik in mijn vorige bericht naar linkte. Er is helaas geen bel- of databundel voor Prepaid buiten de EU.

Reageer