Vraag

Bestelling komt niet door en bestelstatus blijft foutmelding geven

  • 5 December 2022
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Ik heb 27 nov een bestelling geplaatst en ik hoor er maar niets over. Als ik de bestelling wil volgen, krijg ik met het bestelnummer en mijn postcode de melding dat mijn persoonlijke omgeving nog niet online is en dat het maximaal een uur kan duren voordat deze klaar is voor gebruik. Maar nu ruim een week later is er nog niets te zien.

Ik heb gebeld, maar daar kan ik niet verder geholpen worden, terwijl dat in de bevestigingsmail het telefoonnummer voor vragen is.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Leuvje en welkom hier op ons forum :)
Dat lijkt allemaal niet zo soepel te verlopen dus goed dat je hier melding van maakt! Om wat voor een bestelling gaat het precies, kun je dat nader toelichten? En is er de afgelopen dagen nog iets veranderd of gebeurd of weet je nog steeds niet waar je aan toe bent? Als dat het geval is dan kijk ik graag of ik je hierin verder kan helpen. Zou je daarom alvast je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt.Â