Beantwoord

Bestelling niet ontvangen

  • 5 October 2019
  • 11 reacties
  • 452 keer bekeken

Ik heb op 3 oktober een prepaid simkaart besteld en betaald. Deze zou op 4 oktober worden bezorgd door PostNL, maar niks ontvangen. Ik heb de App van PostNL kan kan zie wanneer er een brief of pakketje word bezorgd. Volgens de App is mijn bestelling gisteren via de brievenbus bezorgd, helaas niks ontvangen.

Ik ga maandagochtend een weekje naar Barcelona, ik heb deze prepaid simkaart speciaal hier voor besteld.
Graag een antwoord/oplossing, zo niet dan wil ik mijn geld terug.

Uw bestelnummer

*

Besteldatum

03-10-2019
Sim-kaart incl. 1 GB

Eenmalige kosten
Sim-kaart incl. 1 GB
€ 9,99
Totaal eenmalig
€ 9,99

*Admin: bestelnummer verwijderd i.v.m. privacy.


icon

Beste antwoord door Noordzee 6 October 2019, 08:37

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Vervelend!

Is het pakketje gisteren alsnog binnen gekomen?

Jij beseft zelf natuurlijk ook wel dat dit niet de schuld van KPN is, maar van de postbezorger.

In jouw situatie zou ik vandaag nog ergens een prepaidkaartje aanschaffen. Misschien is er in jouw omgeving een Media Markt open?

Want je wilt toch bellen in Barcelona!

Fijne vakantie.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @petramarieclaire, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Uiteraard is het vervelend, vooral omdat je hem zo snel wil gebruiken en weg gaat! Is hij ook niet bij de buren toevallig in de brievenbus gegooid?

Als je hem nog niet ontvangen hebt dan raad ik inderdaad om nog snel een KPN winkel (of telefoonwinkel) te bezoeken indien mogelijk, om alsnog een KPN prepaid simkaart te ontvangen. Lukt dit? Dan ontvang ik graag de gegevens van het simkaartje (06-nummer en simkaartnummer in je Forum profiel bij persoonlijke opmerkingen) zodat ik die € 9,99 als tegoed kan toevoegen. Dit kan ik uiteraard alleen bij een simkaartje van KPN regelen.

Ik hoor het graag!
Bedankt @Susan_ en @Noordzee voor jullie reactie. Bij de buren helaas ook niet bezorgd. En idd, het is de schuld van PostNL. Weten jullie toevallig een telefoonnummer van PostNL, de online klantenservice is ontzetten ingewikkeld en gebruiksonvriendelijk. Maandagochtend vlieg ik heel vroeg naar Barcelona en ben zaterdag weer terug. Dan pas kan ik eventueel contact opnemen met een KPN winkel als het nog steeds niet is bezorgd.
Ondertussen heb ik via een vriendin een prepaidkaart geregeld.

Groetjes van Petra Marie-Claire
Reputatie 7
Badge +28
Fijn Petra dat je in ieder geval een prepaidkaartje hebt kunnen regelen.

Dat is voor nu het belangrijkst.

Mogelijk komt het pakketje ergens in de komende week alsnog op de mat vallen.

Het kan zomaar zo zijn dat het per abuis bij iemand anders is bezorgd.

Vraag het anders na jouw vakantie nog even na bij jouw lokale Post-NL punt. Ik verwacht niet dat iemand van PostNL jou vandaag telefonisch kan verder helpen.

Maar om antwoord te geven op jouw vraag over het telefoonnummer :


Bedankt @Noordzee
Reputatie 7
Badge +28
Graag gedaan en een fijne tijd in Barcelona.
Reputatie 7
Badge +21
@petramarieclaire, fijn dat je inmiddels een tijdelijke oplossing hebt! Ik ben benieuwd of hij alsnog geleverd gaat worden of dat hij ergens zoek geraakt is.. Dat zou namelijk zonde zijn! Wil je me op de hoogte houden als je terugkomt?

Een fijn verblijf ik Barcelona! 🙂
Dankjewel @Susan_

Hallo allemaal, misschien een beetje laat (heb nog 2 weken in het ziekenhuis in Barcelona gelegen), maar uiteindelijk lag de prepaid simkaart in de brievenbus. Op de envelop zaten diversen stickers i.v.m adres niet bekend. Echt waardeloos van PostNL. KPN treft geen blaam. Uiteindelijk heb ik niks aan de simkaart gehad, zit nu weer voor 8 maanden in Thailand. Heb de simkaart nog niet geactiveerd, dus kan het altijd nog eens op een ander moment gebruiken.

 

Groetjes van Petra

Reputatie 7
Badge +30

Welkom terug, Petra! Dat klinkt niet heel fijn, twee weken in het ziekenhuis liggen. En vooral niet in in het buitenland. Is alles nu wel weer in orde? 

 

Let er op dat een simkaart wel een uiterste datum heeft waarop deze geactiveerd kan worden. Deze staat op het omhulsel genoteerd. 

@Erik_ ja, volgens mij een jaar na aankoop. Ik kan het nu niet controleren, simkaartje ligt thuis in Amsterdam en ik ben nu tot volgend jaar juni in Thailand. We zullen zien als in weer in Nederland ben.

Reageer