Beantwoord

bestelling prepaid niet ontvangen

  • 5 May 2020
  • 7 reacties
  • 303 keer bekeken

Reputatie 1

Vorige week 28/04 een prepaid sim bestel en deze zou verstuurd zijn. 

 

Deze helaas nog niet ontvangen, postnl kan er wel langer over doen maar een week lijkt mij weer nu ook weer niet, zeker niet voor briefpost. 

 

Wanneer ik de helpdesk bel krijg ik alleen maar te horen het is verstuurd u moet gewoon geduld hebben.

Maar nu vraag ik mij af hoe lang moet ik geduld hebben en waar wordt ik wel geholpen..
Track en trace heb ik niet gekregen immers is het briefpost..

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 11 May 2020, 12:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Vul u profiel aan zodat medewerkers met u mee kunnen kijken. door drukte op het forum kan dit wel enkele dagen duren. bellen met 0800-0402 of chatten is ook een optie en daarop zal er sneller antwoord gegeven worden.

Reputatie 1

Profiel bijgewerkt maar nog steeds niets ontvangen 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Bertrand, welkom op het forum! Gaat het hier om een bestelling van een nieuw prepaid kaartje, of om een vervangende? Ik kan op jouw adres hier niets vinden. Wat betekent dat, als het om een vervangende gaat, je de oude simkaart nooit geregistreerd hebt. Daardoor sta je bij ons niet in het systeem als persoon. Zou je in dat geval dan het 06-nummer in je profiel willen vermelden? Dan kan ik daarop zoeken.

Als het om een nieuw kaartje gaat, dan komt dit pas hier in het systeem te staan als je die hebt ontvangen en vervolgens registreert. Als het dan ook om een nieuw kaartje gaat, heb je ook een ordernummer of iets dergelijks gekregen per mail? Zo ja, wil je die dan in je profiel zetten in het veld ‘persoonlijke opmerking’?

 

Laat hier even weten als je het profiel hebt aangevuld, dan kijk ik verder.

 

 

Reputatie 1

Profiel heb ik aangevuld, basi858893 bevestig ontvang op 28/04 betaald op 26/4 helaas nog niks ontvangen, wel is door KPN medewerkers op de chat aangeven dat ik pech heb maar een nieuwe moet bestellen of maar ergens naar KPN winkel moet rijden dan krijg kosteloos een nieuwe terwijl ik nog helemaal niets ontvangen heb... 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Bertrand. Ook met het ordernummer kan ik de order hier niet terugvinden. Wat betekent dat hij is uitgevallen. Meestal wordt, bij orderuitval, het door de backoffice handmatig hersteld. Soms lukt dat niet, en ik denk dat dit hier het geval is. Wat ik wil voorstellen is dat je via onze website een nieuwe simkaart besteld. Ik ga ervan uit dat die bestelling dan gewoon goed gaat en dat jij binnen een dag of twee, drie ook de simkaart in huis hebt. Activeer en registreer die kaart vervolgens. Zodra je dat hebt gedaan, kom hier weer terug en laat dat even weten. Dan kan ik vervolgens de kosten die je hebt gemaakt voor de prepaidkaart die niet gekomen is, als beltegoed toevoegen aan je nieuwe kaart. 

Reputatie 1

Kaart is binnen. En geregistreerd

Reputatie 7
Badge +30

Mooi zo, dan ga ik de vergoeding regelen. Wil je dan nog, ter verificatie, het 06-nummer en het simkaartnummer toevoegen aan je forumprofiel? Mogen beide in het veld ‘klantnummer mobiel’. Laat even weten als je dat gedaan hebt, dan regel ik de rest.