Beantwoord

Bestelling simkaart niet geleverd

  • 18 July 2019
  • 8 reacties
  • 268 keer bekeken

Badge
1 juli een simkaart besteld voor mijn telefoon waar blijft deze? Wel betaald maar niks ontvangen... Erg vervelend.
Zou andere dag bezorgd worden, nou nee dus.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 19 July 2019, 15:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede avond wel kom op het forum. Lenaplas. dat is niet netjes. hopelijk dat iemand van de webcar mede werkers U daar bij kan helpen 👍😉
Reputatie 7
Badge +28
Zeker vervelend,

Ik wacht ook al een tijdje op een pakket. Vandaag kreeg ik bericht van dat bedrijf dat mijn poststuk teruggevonden is door de politie bij een postbezorger thuis die een paar zakken post niet had bezorgd. Mijn pakketje komt er nu alsnog aan.

Maar misschien zit jouw simkaart wel hiertussen :
https://www.telegraaf.nl/nieuws/752852442/enorme-postdump-duizenden-stukken-in-bos-laren-begraven
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Lena, welkom hier.

Om wat voor simkaart gaat het hier? Een nieuwe prepaid simkaart? Of een vervangende? Heb je een bestelnummer of eventueel een nummer dat bij afschrijving van internetbankieren staat?

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Lena, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Badge
Goede middag, het gaat om een prepaid kaart met bestel nummer :BASI703235

Ik heb al gebeld naar kpn maar moet naar een kpn winkel om zelf kaartje alsnog op te halen. Na hele discussie dat ik dat belachelijk vind omdat er in mijn woonplaats geen kpn winkel is bleef mevrouw volhouden niks voor me te kunnen doen en ik echt naar de winkel moest.

Hoop dat je me kan helpen alex_p, vind dit zo belachelijk!

Groetjes Lena
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel, ik vind daar ook niets op. Is dit een nieuwe simkaart? Of een vervangende? En gaat het hier om prepaid of een abonnement met nummerbehoud? Of toch een nieuw telefoonnummer?

Bij een abonnement kan ik dit nakijken, bij prepaid helaas niet. 😞
Badge
Nee het gaat om een nieuwe prepaid simkaart om in een vervangende telefoon te doen, om Extra nummer te hebben.
Het gaat niet om een abonnement met nummer behoud.

Misschien kunt u uw mail adres sturen dan kan ik het bestelmailtje doorsturen.
Wordt er onderhand echt gestoord van.
Nooooit meer kpn voor mij.
Reputatie 7
Badge +24
Ontzettend sorry, ik moet je hierin helaas teleurstellen. Ik kan de prepaid kaarten niet naar je toesturen. Een eventueel andere oplossing naast de KPN winkel is om bij een supermarkt of Primera een KPN prepaid kaart aanschaffen, dan kan ik daarna wel 5 euro tegoed opzetten als correctie voor de kaart die je al hebt betaald. Neem je telefoon dan mee om gelijk te testen dat de kaart werkt. Hopelijk is dit wel mogelijk.