Betalen via ideal ING app werkt niet

  • 4 November 2019
  • 3 reacties
  • 1332 keer bekeken

Betalen met ideal ING app werkt niet, kan hierdoor mijn pincode niet wijzigen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Kerrom, welkom bij op ons forum. 

Ik denk graag mee, heb echter iets meer informatie nodig. Wat werkt er niet precies? Krijg je een bepaalde foutmelding? Heb je wel internet op je toestel? Heb je dit ook nagevraagd bij ING om een storing van hun kant uit te sluiten?

Ik hoor graag van je.

Goedenavond, bedankt voor uw reactie.

ik zal het probleem zo goed als mogelijk beschrijven, het is na de update van de prepaid app ontstaan hier moest je de pincode wijzigen van 4 nR 5 cijferige code dit heb ik gedaan maar na de storing krijg ik de melding foutieve code.

als ik deze wil wijzigen moet er een cent worden overgeboekt voor identificatie, als ik dan bij betalen kom kies ik iDeal ING bank dan opent de app maar zodra ik wil betalen lukt het niet, betalen via gebruikersnaam en wachtwoord kan niet meer vanwege het afschaffen van de TAN CODE.

de ing app werkt bij andere betalingen goed, internet aanwezig zowel WiFi als mobiel.

mij lijkt het dat de koppeling prepaid app ing app niet werkt.

vraag, kan de pincode niet op een andere wijze door u worden ingesteld zodat ik de prepaid app weer normaal kan gebruiken?

 

Reputatie 7
Badge +24

Dan snap ik het iets beter. Ik verwacht ook dat dit aan de app ligt, sinds een update vorige week zien we een aantal zaken mis gaan. Daar hebben wij een verzameltopic voor gestart. Ik ga dit ook doorgeven, dit zal ik moeten afwachten. Het is in onderzoek. Ontzettend sorry voor het ongemak.Â