Beantwoord

Betaling van een bevroren prepaid mobiel

  • 25 April 2020
  • 4 reacties
  • 107 keer bekeken

Mijn mobiel(pre-paid) is in Februari geblokkeerd,omdat ik 6 maanden geen beruik heb gemaakt.Ik woon en werk in China en bebruik mijn mobiel aaleen in de zomer.in Nederland.Ik heb gebrobeerd per-paid op te waarderen,maar lukt niet.Ik vermoed dat ‘bevroren’ betekend dat mijn nummer niet meer werkt.

Graag advies wat te doen.Ik heb het nodig voor mijn Digid password.

Frans in China

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 April 2020, 07:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Frans in CHina ,

Je hebt na die zes maanden nog precies drie maanden de tijd om jouw telefoonnummer en het eventuele beltegoed te redden door middel van een opwaardering. 

Als een opwaardering niet lukt via internet, dan kan het ook anders. Een andere manier van opwaarderen is om het via sms te doen. Je moet dan een smsje sturen naar 1266 met daarin als eerst de opwaardeercode (spatie) en dan de tekst OPWAARDEREN, eventueel dat het dan wel lukt.

 

De opwaardeercode kan wellicht door een kennis van jiou gekocht worden bij een supermarkt of tankstation in Nederland. 
 

Of als jezelf binnen die negen maanden terug bent in Nederland, dan kan je het uiteraard zelf regelen. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Frans in CHina, welkom! Het opwaarderen van een geblokkeerde kaart kan inderdaad niet online helaas. Je kunt het beste het advies van Noordzee opvolgen en iemand in Nederland een opwaardeerbon laten kopen. Als deze persoon de opwaardeercode dan aan jou doorgeeft, moet het goed komen met opwaarderen. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 6
Badge +6

Mocht je echt NU weer gebruik te willen maken van je nummer, kan je ook op http://opwaarderen.nl direct een opwaardeercode kopen, je betaalt wel een kleine extra toelage ;)

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Frans in CHina ,

Je hebt na die zes maanden nog precies drie maanden de tijd om jouw telefoonnummer en het eventuele beltegoed te redden door middel van een opwaardering. 

Als een opwaardering niet lukt via internet, dan kan het ook anders. Een andere manier van opwaarderen is om het via sms te doen. Je moet dan een smsje sturen naar 1266 met daarin als eerst de opwaardeercode (spatie) en dan de tekst OPWAARDEREN, eventueel dat het dan wel lukt.

 

De opwaardeercode kan wellicht door een kennis van jiou gekocht worden bij een supermarkt of tankstation in Nederland. 
 

Of als jezelf binnen die negen maanden terug bent in Nederland, dan kan je het uiteraard zelf regelen. 

@Frans in CHina

Heb je al via een kennis uit Nederland een opwaardeercode kunnen regelen? Of kom je één dezer dagen weer terug naar huis.

Er zijn ook nog enkele andere manieren  mogelijk.