Beantwoord

Bij vergissing 2 databundels besteld

  • 7 March 2020
  • 5 reacties
  • 88 keer bekeken

Reputatie 2

Gisteren kocht ik via de Prepaid app op mijn mobiel een 100MB databundel voor 31 dagen voor 3,99 euro.
Dat leek niet gelukt te zijn. Dus deed ik het opnieuw, Maar nu heb ik er onbedoeld twee. Niet zo erg. Als de tweede maar pas ingaat als de eerste op is. Daar ziet het wel naar uit. Maar het zou vervelend zijn als de tweede ook na 31 dagen vanaf gisteren ongeldig wordt. Hoe zit het?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 March 2020, 19:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Spuki, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 06-nummer invullen waar het om gaat. 

 

Reputatie 2

Hi Spuki, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 06-nummer invullen waar het om gaat. 

 

Bedankt. Ik heb mijn KPN-profiel aangevuld (al begrijp ik niet waarom) en mijn 06-nummer is 06-*********.

Waarschijnlijk heeft die tweede bundel nog geen begindatum, want ik ontdekte dat in de Prepaid app bij de eerste bundel nu staat ”29 dagen resterend” en bij de tweede bundel niets daarover.

Reputatie 7
Badge +24

Je gegevens dien je in te vullen omdat ik je anders niet bij je gegevens mag. Ik kan het wel, maar ik mag het wettelijk gezien niet. 

Ik heb het in ieder geval voor me. Aangezien dit de eerste keer is dat dit gebeurt en je er snel bij was ga ik dit vergoeden. Voor de 2e bundel heb ik € 3,99 toegevoegd aan je beltegoed. :relaxed:

Reputatie 2

 

Ik heb het in ieder geval voor me. Aangezien dit de eerste keer is dat dit gebeurt en je er snel bij was ga ik dit vergoeden. Voor de 2e bundel heb ik € 3,99 toegevoegd aan je beltegoed. :relaxed:

ZEER hartelijk dank. Ondanks de vergoeding blijft de 2e bundel ook geldig, maar niet langer dan tot en met 31 dagen na de aanschaf. Misschien zou KPN een waarschuwing kunnen geven dat je op het punt staat een tweede bundel aan te schaffen voor dezelfde periode, wat m.i. alleen maar zin zou hebben als  je niet in de gelegenheid zou zijn aansluitend een  nieuwe bundel te kopen.
Maar nogmaals: veel dank voor de mooie oplossing.

Reputatie 7
Badge +24

Uiteraard graag gedaan!